فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان بزرگ و شناخته شده در بازار فروش لاستیک خودرو به شمار می روند که می توانند شما را در انتخاب تایرهای مناسب برای اتومبیلتان همراهی کنند. اگر به دنبال تعویض لاستیک سورنتو هستید، باید به یک سری فاکتورهای مهم توجه کنید که تأثیر مستقیم بر روی طول عمر محصول خریداری شده شما دارد. بهتر است بدانید، امکان خرید لاستیک سورنتو در برند، سایز و مدل های متفاوت وجود دارد. در نتیجه رانندگان می بایست بیشتر به بررسی محصولات موجود در بازار بپردازند تا در نهایت لاستیک مناسب و استانداردی را برای اتومبیل سورنتو خود خریداری کنند.

خرید لاستیک سورنتو با سایز مناسب

نوع لاستیک مناسب برای خودروی کیا سورنتو بستگی به سال تولید و مدل آن دارد. به‌طور کلی، برای بیشتر مدل های سورنتو، لاستیک های سایز 215/70r16  ، 245/60r18 رایج هستند. برخی از عواملی که باید در خرید لاستیک سورنتو در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • فصل: اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید، لاستیک های زمستانی مناسب‌تر هستند. برای مناطق گرمی که بارندگی نیز دارد، لاستیک های بارانی و یا لاستیک های استاندارد تابستانی بهترند. البته شاهد فروش لاستیک سورنتو تمام فصل نیز هستیم که امکان انتخاب آن به عنوان لاستیک سورنتو، برای رانندگی در مناطق آب و هوای معمولی وجود دارد.
  • نوع رانندگی: اگر بیشتر در شرایط آفرود و سخت رانندگی می کنید، لاستیک های آفرود یا تهاجمی کمک‌کننده‌اند. برای رانندگی در شهر یا اتوبان، لاستیک های استاندارد گزینه بهتری هستند. البته جهت رانندگی بر روی آسفالت، خرید لاستیک سورنتو مدل رادیال بهترین تجربه را برای شما رقم می زند.
  • نرخ سایش و عمر لاستیک: برخی لاستیک ها دوام بیشتری دارند و برای مدت‌زمان طولانی‌تری قابل استفاده‌اند. هنگام خرید لاستیک سورنتو می بایست به شاخص تحمل بار و همچنین قابلیت تحمل حرارت بالا و حداکثر سرعت قابل پشتیبانی توجه نمائید.

برای آگاهی از بروزترین قیمت لاستیک سورنتو در بازار می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدکی مراجعه کنید و سپس همراه با گارانتی معتبر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()