همانطور که تا کنون در پیرامون خود مشاهده کرده اید، از ویژگی های کفپوش اپوکسی صنعتی برای پوشش کف سالن باشگاه، ساختمان آتش نشانی، پارکینگ، سطح ترافیکی، کارخانجات، سوله و غیره استفاده می شود. هدف از اجرای انواع کفپوش اپوکسی صنعتی ، داشتن مقاومت و استحکام بالای این نوع کفپوش ها در برابر ضربات، سایش، رطوبت، خورندگی مواد شیمیایی و اسیدی و غیره می باشد. خرید کفپوش اپوکسی صنعتی را می توان در رنگبندی متنوع، متناسب با موقعیت های مختلف انجام داد. در واقع پایۀ اصلی انواع کفپوش اپوکسی صنعتی، استفاده از مواد رزینی یا همان اپوکسی و پلی اورتان می باشد که متناسب با موقعیت و فضای اجرای کفپوش، می توان مناسب ترین نوع مواد اولیه را انتخاب و به کار برد. شرکت بسپار سازان ایرانیان (بساپلیمر) با آگاهی نسبت به نیاز بازار و در راستای گسترش کفپوشی های اپوکسی، اقدام به فروش کفپوش اپوکسی صنعتی در طیف رنگی متنوع می نمایند.

گسترش فروش کفپوش اپوکسی صنعتی، باعث گردیده صنایع مختلف بتوانند هزینه های نگهداری و تعمیرات کفپوش ساختمان های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. برای بررسی قیمت کفپوش اپوکسی صنعتی و نحوه سفارش‌دهی انواع کفپوش اپوکسی می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت بساپلیمر تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را برای تحویل سفارش خود انجام دهید.

خرید کفپوش اپوکسی صنعتی با قیمت ارزان

قیمت خرید کفپوش صنعتی  صنعتی مبتنی بر طیف رنگبندی، مقدار و کیفیت مواد تعیین می گردد. همانطور که می دانید، با خرید کفپوش اپوکسی صنعتی بدون واسطه، از طریق تولید کننده، با قیمت ارزان‌تر از بازار می توانید مواد رزینی مورد نیازتان را تأمین کنید. کفپوش اپوکسی صنعتی بر پایۀ رزین های مواد صنعتی و شیمیایی پلی آمید و آمین می باشد که ترکیب آنها توانسته بهترین و مقاوم ترین نوع مواد شیمیایی را ایجاد کند. از این رو برای اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی بایستی مواد اولیه مرغوب و با کیفیت خریداری کنید تا ماندگاری بالا داشته باشند.

دفتر مرکزی

تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان 20 متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک 40، واحد 4

کارخانه

قزوین، شهرک صنعتی کاسپین1، فاز3، بلوار شهید رجایی غربی، بعد از میدان مادر، رز چهارم

تماس

021-44960014
021-44964839
021-44966079

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()