آموزشگاه شیرینی پزی به علاقه‌مندان در این حرفه کمک می کند که بتوانند به صورت اصولی با کلیه تکنیک های کیک پزی و شیرینی پزی، هنرجویان را آشنا سازند. امروزه با ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی ، فرصت های شغلی بیشتری را برای خود در داخل و خارج از کشور مهیا سازید. با توجه به اینکه صنعت قنادی همواره در حال رشد است، شرکت در کلاس های قنادی می تواند شما را به صورت تخصصی با این حرفه آشنا سازد. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان، کلیه امکانات مرتبط به حرفه قنادی را در راستای آموزش های شیرینی پزی و کیک پزی در اختیار هنرجویان گرامی قرار می دهند.

بررسی خدمات آموزشگاه شیرینی پزی

نکات فراوانی در خصوص خدمات آموزشگاه شیرینی پزی وجود دارد که می توانید با دفتر آموزش ما تماس حاصل فرمائید.  صدور مدرک بین المللی قنادی توسط این مجموعه ارائه می شود. برخی از مباحثی که هنرجویان در کلاس های قنادی با آن ها آشنا می شوند، عبارتند از:

  • شناخت ابزار و تجهیزات مورد استفاده در قنادی مانند فر، میکسر، قالب ‌ها و ...
  • رعایت اصول بهداشتی در تهیه محصولات قنادی و آشنایی با ایمنی مواد غذایی.
  • تشویق به خلاقیت در تهیه طعم‌ ها و طراحی های جدید.

نیاز است که بدانید، ثبت نام در آموزشگاه شیرینی پزی می تواند برای افراد موقعیت های مختلفی را فراهم آورد که عبارتند از : فرصت ‌های شغلی بیشتر، آشنایی با روند صنعت، تقویت خلاقیت، آموزش اصول بهداشت و ایمنی در حوزه قنادی و شیرینی پزی، توسعه کسب‌وکار، ایجاد شبکه ارتباطی با سایر همکاران در زمینه قنادی.

جهت اطلاع از شهریه کلاس های قنادی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس حاصل فرمائید. لازم است که بدانید با مراجعه به آموزشگاه شیرینی پزی معتبر می توانید مدرک بین المللی قنادی دریافت کنید که قابلیت ترجمه دارد و فرصت های شغلی در خارج از کشور را می تواند برای شما فراهم آورد.

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان پوری سلطانی(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:( ده خط پاسخگو )

021-91002010

021-22221208

021-22907769

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()