برای انتخاب لاستیک سانتافه مناسب، باید به اندازه لاستیک های فابریک خودروی مورد نظر توجه کنید. در واقع سایز لاستیک بر اساس سایز رینگ خودرو و شرایط منطقه‌ای که قصد رانندگی کردن در آن جا را دارید، مشخص می گردد. لازم است که بدانید، لاستیک‌ های زمستانی معمولاً دارای الگوی پروفیل عمیق‌تر، ترکیبات لاستیکی نرم‌تر و شکل ‌های خاص برای افزایش چسبندگی بر روی برف و یخ هستند. در این صورت اگر در منطقه سردسیر زندگی می کنید، خرید لاستیک سانتافه را می توانید از میان تایرهای زمستانه انجام دهید.

خرید لاستیک سانتافه مناسب

یکی از نشانه های لاستیک ‌زمستانه با ویژگی‌ های برف و یخ، معمولاً دارای علامت " 3 PMSF " (سه کوهان برف با چسبندگی خوب) می باشد، که نشان‌دهنده عملکرد خوب در شرایط زمستانی است. در همین راستا، نوع رانندگی شما نقش مهمی در انتخاب مدل لاستیک دارد.

اگر به صورت عمده در شهر و بر روی جاده‌های آسفالتی رانندگی می کنید، لاستیک های جاده‌ای مناسب هستند. در واقع انتخاب لاستیک سانتافه را می توانید از میان لاستیک های رادیال انجام دهید. اما اگر به صورت عمده در مسیر‌های خارج از شهر یا در مناطق خشن رانندگی می کنید، لاستیک های تمام فصل یا آفرود مناسب تر هستند. همچنین لازم به ذکر است که بودجه‌ای که می توانید برای خرید لاستیک سانتافه صرف کنید نقش مهمی در انتخاب لاستیک دارد.

باید به قیمت، عمر مفید و عملکرد لاستیک توجه کنید. در حال حاضر شاهد فروش لاستیک در برندهای معروف خارجی و داخلی مانند هانکوک، میشلین، کومهو، نکسن، دانلوپ، پیرلی، البرز، ایران تایر، یزد تایر و ... هستیم که دارای عملکرد خوب و قابل اعتماد هستند. در صورت نیاز به خرید لاستیک سانتافه می توانید با فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید. در این صورت متناسب با نیازی که دارید، می توانید مناسب‌ترین نوع لاستیک رادیال و بایاس را برای اتومبیل خود با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 71
نمایش همه
علاقه مندی ها ()