طرح توجیهی به عنوان یک طرح جامع شناخته می شود و به نوعی توسط افراد متخصص، سرمایه گذاری مربوطه از صفر تا صد مورد بررسی قرار گرفته می شود. اگر به دنبال بررسی بیشتر در خصوص نحوۀ اجرای سرمایه گذاری خود هستید، بایستی از اطلاعات و تخصص افراد حرفه ای در این حوزه بهره مند گردید. اجرای یک پروژه، از نظر مباحث مختلف بایستی مورد بررسی قرار گرفته شود و خدمات طرح توجیهی می تواند بهترین اقدام محسوب گردد. لازم به ذکر است که گردآوری طرح توجیهی می تواند عاملی مؤثر برای دریافت وام بانکی و آغاز یک کسب و کار هدفمند می باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره کسب و کار، برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی می باشند.

اجزای اصلی نگارش طرح توجیهی

یکی از کارهای اساسی که بایستی سرمایه گذاران و مجریان پروژه های جدید و قابل توسعه انجام دهند، مطالعات بازار و تهیۀ طرح توجیهی کسب و کار می باشد. همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، مطالعات وضعیت بازار و ارزیابی هزینه های اجرای پروژه جهت انجام یک سرمایه گذاری لازم و ضروری می باشد. چرا که از نتایج بدست آمده از تحقیقات و گزارشات طرح توجیهی، می توان به آیندۀ سرمایه گذاری معلوم دست یافت. توجه به چنین موضوعات مهمی می تواند به سرمایه گذاران کمک کند که از آغاز پروژه های ناموفق جلوگیری کنند.

به طور کلی صرف هزینه برای خرید طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرواربندی گوساله و چنین گزارشاتی به سرمایه گذاران و مدیران پروژه کمک می کند که بتوانند پروژه های موفقیت آمیزی را انجام دهند. به طور کلی یک طرح توجیهی خوب، دارای نقشه راه عمل، آزمون و خطاهای مکرر است تا نتایج و چشم انداز جامعی داشته باشد. جهت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، شبیه سازی پروژه ها می تواند دیدگاه شما را از آیندۀ آن مطلع نماید. در همین راستا، مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای قادر به تهیۀ گزارشات انواع طرح توجیهی می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()