پودر کلر از کاربردی ترین انواع مواد شیمیایی است که خاصیت گندزدایی و میکروب زدایی آب دارد. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نیازشان می توانند در محیط های مختلف نسبت به خرید پودر کلر با درصد خلوص متفاوت اقدام نمایند. با توجه به نوع استفاده مورد نظر، مشتریان می ‌توانند بهترین پودر کلر را از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا با قیمت ارزان خریداری نمایند. در حال حاضر امکان استعلام قیمت خرید پودر کلر و سفارش آنلاین این محصول شیمیایی از طریق فروشگاه ما وجود دارد.

فاکتورهای مؤثر در قیمت پودر کلر

در بخش ‌های پزشکی و بهداشتی، مانند تصفیه آب در بیمارستان‌ ها، ضدعفونی دستگاه ‌ها و ابزار پزشکی و ضدعفونی سطوح مناسب می توان اقدام به خرید این نوع پودر کلر نمود. قیمت پودر کلر به عوامل مختلفی وابسته است که شامل موارد زیر می ‌شود:

  • نوع پودر کلر: هر نوع پودر کلر (صنعتی، خوراکی، پزشکی یا خانگی) قیمت متفاوتی دارد و بسته به استفاده ‌های مختلف و نیازهای مشتریان، قیمت آن متفاوت است.
  • محتوای کلر: محتوای کلر در هر کیلوگرم پودر، به عبارتی میزان درصد خلوص پودر کلر نیز بر قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. معمولاً پودر کلر با محتوای بالاتر کلر قیمت بیشتری دارد.
  • بازار و تقاضا: قیمت پودر کلر نیز به بازار و تقاضا برای این محصول وابسته است. در صورت کمبود پودر کلر یا افزایش تقاضا، قیمت آن ممکن است نوسان داشته باشد.
  • شرکت تولیدکننده: شرکت‌ های مختلف تولیدکننده پودر کلر قیمت‌ های مختلفی برای محصولات خود تعیین می ‌کنند.
  • قیمت حمل و نقل: هزینه حمل و نقل پودر کلر از کارخانه تولید به محل فروش نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است.

با توجه به این عوامل، قیمت پودر کلر ممکن است متغیر باشد و بسته به شرایط بازار و عوامل فوق، تغییر کند. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، با مراجعه به شرکت جهان امید مهر آتنا و فروش پودر کلر با برندهای معتبر و درصد خلوص متفاوت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()