تولید ویدئو پروژکتورهای قابل حمل به عنوان یک فناوری پیشرفته و نوآورانه، در دهه‌ های اخیر به شدت رونق یافته است. در همین راستا کمپانی النز اقدام به طراحی انواع ویدئو پروژکتور owlenz در ابعاد کوچک و وزن اندک نمود. لازم به ذکر است، شروع تولید ویدئو پروژکتورهای قابل حمل به طور جدی در دهه 1980 میلادی آغاز شد. در آن زمان، تکنولوژی ‌های نوین مانند DLP (Digital Light Processing)  و LCD (Liquid Crystal Display)  برای تولید پروژکتورهای کوچکتر و قابل حمل استفاده شدند. البته در تولید مدل های بروز ویدئو پروژکتور النز از تکنولوژی لامپ های LED استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند طول عمر عملکرد دستگاه های را بهبود ببخشند.

فروشگاه النز متناسب با نوع فعالیتی که به عنوان یک تولید کننده در زمینه طراحی دستگاه های ویدئو پروژکتور انجام می دهند، توانسته‌اند بر پایه تکنولوژی پیشرفته محصولات متنوعی تولید و روانه بازار نمایند و امکان   خرید ویدئو پروژکتور owlenz را توسط مصرف کنندگان ایجاد نماید.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz با قابلیت های پیشرفته

هم اکنون فروش ویدئو پروژکتور owlenz با مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد چون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش توانایی‌ ها و کیفیت تصویر این ویدئو پروژکتورها، استفاده از آن ‌ها در محیط ‌های مختلف مانند سالن های کنفرانس‌، سینمای خانگی، محیط آموزشی و غیره، بسیار مورد توجه قرار گرفته می شود. امروزه، انواع ویدئو پروژکتور النز قابل حمل با ابعاد کوچک، وزن سبک و کارایی بالا به عنوان یک ابزار مهم در بسیاری از صنایع و فعالیت ‌ها استفاده می ‌شوند.

قابلیت ‌های اضافی ویدئو پروژکتور owlenz می توان به تصحیح کجی یا همان زاویه تصویر، امکان اتصال بی‌سیم یا همان ارتباط با WiFi، قابلیت ایجاد سینمای خانگی و غیره اشاره کرد چون موارد مهم برای شما به شمار می روند. با در نظر گرفتن این موارد، می‌ توانید یک ویدئو پروژکتور owlenz مناسب برای نیازهای خود خریداری کنید. جهت بررسی قیمت ویدئو پروژکتور النز و همچنین مقایسه آپشن هر کدام از محصولات موجود می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید و سپس به صورت آنلاین سفارش  خرید ویدئو پروژکتور النز  را ثبت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()