فن ebmpapst از دیگر برندهای معتبر و شناخته شده در بازار محسوب می گردد که می توان کاربرد آن را در طراحی و ساخت انواع تجهیزات و سیستم های الکترونیکی مشاهده نمود. از فن برای ایجاد تهویه هوا، جابجایی و همچنین خنک کاری محیط استفاده می شود. در نتیجه هنگام خرید فن Ebmpapst  باید مشخصات فنی محصول را به طور دقیق مطالعه نمائید و سپس متناسب با نوع سیستم الکترونیکی بتوانید فن مناسبی را خریداری کنید. مجموعه بنیس کمپانی می توانند شما را در خرید انواع فن ebmpapst و سایر برندهای موجود در فروشگاه به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

ویژگی های مهم فن ebmpapst

فن تابلویی، فیلتر فن، فن محوری، فن سانتریفیوژی و ... برخی از انواع فن  Ebmpapst  به شمار می روند که شامل طبقه بندی متفاوت هستند. بنابراین متناسب با نیاز بایستی نسبت به انتخاب نوع فن تهویه توجه نمود چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد سیستم و ماندگاری آن خواهد داشت. برخی از انواع فن مرتبط به هوای گرم در لیست محصولات فن ebmpapst مجهز به فناوری موتورهای نعل اسبی هستند که دارای پروانه های مستحکمی می باشند که مقاومت بالایی نسبت به حرارت بالا دارند.

اکثر طراحی های این نوع فن به دلیل برخورد با شرایط محیطی گرم، دارای پروانه و بدنه آلومینیومی هستند و قابلیت ضد زنگ دارند. برخی از انواع فن ای بی ام پاپست دارای رنج دمایی مثبت 120 الی 500 درجه سانتی گراد هستند و در عین حالت ممکن است قابلیت خود تمیز شوندگی داشته باشند. با توجه به گستردگی فروش فن ebmpapst در سطح بازار، بایستی از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید چون تأثیر مستقیم بر روی دوام و طول عمر آن خواهد داشت. جهت ثبت سفارش و خرید انواع فن ebm اورجینال آلمان می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه بنیس کمپانی تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن هماهنگی های لازم برای خرید و تحویل کالای مورد نظرتان صورت گیرد.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()