فروش فن توسط بنیس کمپانی انجام می پذیرد و از سابقه طولانی در این حوزه برخوردار هستند. هم اکنون حجم انبوهی از  فروش فن ارزان را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید چون شاهد فعالیت تولید کنندگان متعددی در زمینه طراحی و تولید فن و تجهیزات تهویه هوا هستیم. کاربرد انواع فن را می توانید در طراحی سیستم های الکترونیکی همچون کیس کامپیوتر، آسانسور، یخچال و ... مشاهده نمائید. هر کدام از انواع فن تهویه دارای مشخصات فنی هستند که باعث می گردد تا افراد متناسب با موقعیت های گوناگون بتوانند فن مناسبی را برای راه اندازی سیستم تهویه هوای مطبوع خریداری کنند.

فروش فن در برند و سایزهای متفاوت

گسترش فروش فن باعث می گردد تا کارفرمایان مبتنی بر نیاز تجهیزات الکترونیکی، بتوانند فن تابلویی، فن گریز از مرکز یا سانتریفیوژی، فن درایو، فن فیلتر و ... را در ابعاد متفاوت و قابل قبول خریداری کنند. همواره بایستی در انتخاب و خرید فن توجه نمائید چون فروش فن با جنس متفاوت فلزی و پلاستیکی انجام می پذیرد. در نتیجه هنگامی که مشاهده می نمائید، ممکن است در محیط مورد نظر احتمال برخورد فن با مواد خورنده و رطوبت بالا زیاد است، خرید فن پلاستیکی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد.

در حالی که فروش فن با بدنه فلزی و استیل می تواند برای محیط های خشک و عاری از مواد خورنده از دوام بیشتر برخوردار خواهد بود. اگر در صدد برای خرید فن هستید، بررسی مشخصات فنی دستگاه منجمله میزان ولتاژ برق مصرفی، سایز، جنس بدنه و همچنین نوع مکانیزم و عملکرد آن بایستی از سوی خریدار به طور دقیق در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که فروش فن با قیمت متفاوت صورت می پذیرد چون وابسته به برند، سایز و نوع فن می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز تجهیزات و سیستم های الکترونیکی می توانید از طریق بنیس کمپانی موفق به  خرید فن Ebmpapst   و سایر برندهای خارجی و ایرانی گردید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()