فیلتر شنی در فرایند فیلتراسیون از روش های بسیار رایج است و با استفاده از فیلتر شنی می توان زلال سازی آب را تا حد مطلوبی انجام داد. فیلتر شنی موجب به دام انداختن ذرات معلق در آب می شود. فیلتر شنی FRP شامل مخزن هایی از استیل ، فایبرگلاس و فولاد گالوانیزه می باشد که موجب حذف گل و لای آب و حذف ذرات فیزیکی می شود. فیلتر شنی FRP متشکل از بستری از شن و ماسه است که با استفاده از آن آب تصفیه سازی می شود. با استفاده از فیلتر شنی می توان تصفیه سازی آب را تا حد مشخصی انجام داد و برخی از املاح آب از بین نمی رود به همین دلیل استفاده از فیلتر شنی برای پیش تصفیه سازی آب می باشد. در فیلتر شنی ، بستری از شن سیلیس استفاده می شود تا حد زیادی از گل و لای و کدورت آب را برطرف نماید.

 خرید فیلتر شنی را از طریق سایت اطلس آب با مناسب ترین هزینه انجام دهید.

خرید فیلتر شنی با قیمت ارزان

در صورت نیاز به خرید فیلتر شنی FRP و انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی صنعتی از طریق مرکز اطلس آب می توانید انواع تجهیزات مورد نیاز را با مناسب ترین هزینه تهیه نمایید. این مجموعه تنوع بالایی از فیلتر شنی را به صورت مستقیم ارائه می کند. محصولات مرکز اطلس آب دارای طراحی استاندارد هستند. این مجموعه فروش فیلتر شنی به صورت اینترنتی را از طریق این مجموعه ارائه می کند.

فروش فیلتر شنی به صورت اینترنتی

شرکت اطلس آب ، انواع تجهیزات مرتبط با تصفیه سازی آب و فاضلاب را ارائه می کند. برای خرید فیلتر شنی با کیفیت از طریق این مجموعه اقدام نمایید. ثبت سفارش خرید فیلتر شنی به صورت اینترنتی انجام گرفته و شما با مراجعه به سایت اطلس آب و تماس با همکاران ما می توانید خریدتان را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

    شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()