فروش اقساطی سایپا نیز در میان طرح های فروش اقساطی خودرو به عموم مشتریان پیشنهاد داده می شود. کمپانی سایپا یکی از شرکت های خودروسازی اول در ایران به شمار می رود که شامل محصولات متنوعی منجمله تیبا، پراید، ساینا، شاهین و ... می باشند. هر کدام از آنها، دارای طرفداران خاص خود هستند. بسیاری از افراد خواستار خرید اقساطی سایپا هستند چون سیر صعودی قیمت ها، شرایط را برای خرید نقد خودرو غیر ممکن و در برخی از مواقع دشوار نموده است. بنابراین ارائه طرح های فروش اقساطی سایپا به افراد اجازه می دهد که بتوانند متناسب با شرایط موجود، از چنین خدماتی برای خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمایند.

مجموعه هونامیک تجارت در ارائه  خدمات فروش اقساطی سایپا ، ایران خودرو و ... همراستا بوده و همواره تلاش دارند در ارائه پیشنهادات، انعطاف پذیری لازم را داشته باشند.

نکات شرایط فروش اقساطی سایپا

معمولاً قرارداد فروش اقساطی سایپا در بنگاه‌های خودروسازی، نمایندگی‌های رسمی کمپانی سایپا، شرکت‌های مالی و اعتباری، بانک‌ها و شرکت‌های لیزینگ انجام می ‌شود. در این مکان ‌ها، مشتریان می ‌توانند با شرایط و قوانین مربوط به فروش اقساطی سایپا آشنا  می شوند و قادر به عقد قرارداد خرید و فروش خودرو خواهند بود.

در هر صورت، بهتر است قبل از انجام هرگونه تعهد مالی، با شرایط و قوانین مربوط به فروش اقساطی سایپا آشنا شوید و در صورت لزوم، با کمک یک مشاور مالی یا حقوقی می توانید بیشتر با جزئیات  شرایط خرید اقساطی سایپا آشنا شوید.

لازم به ذکر است که هر فروشنده اقساطی شرایط خاص خود را دارد و باید به دقت قوانین هر قرارداد را مطالعه نمائید و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه هونامیک تجارت تماس بگیرید و پس از بررسی دقیق، بهتر می توانید تصمیم گیری نسبت به خرید اقساطی سایپا بگیرید.

فروشگاه هونامیک تجارت 

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (عنبری)     : 09391300868

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()