بلوک زن یکی دیگر از ماشین آلات صنعتی محسوب می گردد که کاربرد گسترده آن را می توانید در اجرای پروژه های ساختمانی، راهسازی، عمرانی و ... ملاحظه نمائید. با انتخاب دستگاه مناسب می توانید محصول با کیفیتی را در تسریع پروژه های ساختمانی بکار گیرید.

در نتیجه مبتنی بر نیاز، قادر به خرید بلوک زن نیمه اتوماتیک، بلوک زن هیدرولیک، بلوک زن تک موتور و دو موتوره چکشی، بلوک زن سمبه ریلی فرمان دار و موتوردار خواهید بود. گروه ماشین آلات توسعه گستر به مجریان پروژه های ساخت و ساز و پیمانکاران عملیات های راهسازی و عمرانی کمک می کنند که بتوانند با اطمینان خاطر دستگاه بلوک زن مناسبی را خریداری کنند.

خرید بلوک زن با قیمت ارزان

اگر در پی انتخاب بلوک زن هستید، باید به میزان ولتاژ برق مصرفی، ظرفیت ساخت بلوک و فناوری ساختمان آن توجه نمائید. پس از کسب آگاهی نسبت به چنین موضوعات مهمی، به سهولت قادر به خرید بلوک زن متناسب با پروژه تان خواهید بود. با توجه به اینکه بلوک های بتنی جزء مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می رود و شاهد بکارگیری آن به مقدار زیاد هستیم، هزینه حمل و نقل و خرید چنین مصالحی برای پیمانکاران بسیار گران تمام می شود. لیکن خرید بلوک زن می تواند صرفه اقتصادی برای پروژه های بزرگ راهسازی، عمرانی و ساختمانی دارد. فروش بلوک زن در مدل و ظرفیت های متفاوت صورت می پذیرد. 

هم اکنون مجریان چنین پروژه هایی می توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید ماشین آلات بلوک زن با ظرفیت های متفاوت اقدام کنند. در نتیجه سطح دسترسی شما به بلوک های سیمانی و بتنی راحت تر اتفاق می افتد و مبتنی بر محاسبات صورت گرفته، قادر به ساخت بلوک در تعداد مورد نظر خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی انواع دستگاه بلوک زن می توانید با کارشناسان فروش گروه ماشین آلات توسعه گستر تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات لازم، با اطمینان خاطر دستگاه مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

گروه ماشین آلات توسعه گستر 

شماره تماس : 09124984211

09351679200

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 10
نمایش همه
علاقه مندی ها ()