با گسترش   خدمات فروش اقساطی مدیران خودرو ، چندین سال است که مراکز عرضه اتومبیل نیز متناسب با نوع سرمایه گذاری که انجام می دهند، قادر به ارائه طرح های فروش اقساطی مدیران خودرو هستند. تنوع محصولات شرکت خودروسازی مدیران بسیار است و به نحوی دارای خط مونتاژ و تولید خودروهای خارجی هستند. از جمله تیپ های متفاوت اتومبیل فونیکس، تیگو، mvm و ... را می توان از طریق پیشنهادات فروش اقساطی مدیران خودرو با شرایط مناسب خریداری نمود. مجموعه دنیای خودرو نیز در این عرصه مستثنی نبوده و بهترین شرایط خرید قساطی مدیران خودرو را برای عموم مشتریان فراهم نموده اند.

استقبال از طرح فروش اقساطی مدیران خودرو

در حالت کلی، بایستی افرادی که علاقه مند به استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو هستند، سطح آگاهی خود را نسبت به وضعیت موجود و شرایط پیش رویشان افزایش دهند. این نکات شامل موارد زیر می شود:

  • زمان تحویل اتومبیل: اکثر افراد خواستار استفاده از طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با شرایط تحویل فوری هستند چون پیش از پرداخت اولین قسط، تنها با واریز نمودن مبلغ پیش پرداخت می توانند اتومبیل خود را دریافت کنند و از امکانات آن بهره مند گردند.
  • قوانین و مفاد قرارداد: مقصود از این بیان این موضوع، بررسی میزان خسارت دیرکرد اقساط است و بدیهی است که طرفیت معامله پیش از عقد قرارداد، به طور دقیق محدودیت ها و قوانین مربوطه را مطالعه نمایند.
  • میزان مبلغ پیش قسط: بر اساس مدل اتومبیل، مقدار مبلغ پیش پرداخت متفاوت مشخص می گردد. در نتیجه متناسب با وضعیت مالی و سرمایه اولیه بایستی بهترین انتخاب خود را داشته باشید.
  • بررسی اعتبار مجموعه: اطمینان حاصل نمودن نسبت به مرکز ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی برای خریداران ضرورت دارد.
  • مبلغ اقساط: بررسی مبلغ اقساط نسبت به درآمد ماهیانه که دارید، پیش از عقد قرارداد بایستی در نظر بگیرید.

در صورت تمایل به بررسی جزئیات بیشتر شرایط خرید اقساطی مدیران خودرو و همچنین دریافت مشاوره تخصصی می توانید با کادر فروش ما در مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

مجموعه دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()