فروش اقساطی ایران خودرو نیز از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون ارتباط مستقیم با مقدار قیمت خودرو دارد. افزایش چند برابری قیمت اتومبیل باعث می گردد تا افراد در پی راهکار دیگری برای خرید خودرو بگردند. مجموعه دنیای خودرو در این راستا، تلاش نموده است بر تنوع پیشنهادات فروش اقساطی ایران خودرو افزوده و این چنین شرایط بهتری را پیش روی مشتریان قرار دهند.

لطفاً توجه داشته باشید که هر مرکز   خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  ممکن است شرایط و قوانین خاص خود را داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از امضای هرگونه قرارداد، شرایط و مقررات را به دقت بخوانید و در صورت لزوم با یک مشاور مالی یا حقوقی و همچنین کارشناسان فروش ما مشورت نمائید.

فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین پیشنهادات

روش فروش اقساطی ایران خودرو برای بسیاری از افراد که نمی‌ توانند به طور یک مرتبه مبلغ کل خودرو را پرداخت کنند، گزینه مناسب محسوب می گردد و به آنها امکان می‌ دهد تا خودرو را در طول زمان خریداری کنند. قوانین و مقررات مراکز فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ممکن است بر اساس ضوابط مربوط به صنعت خودروسازی و مالیاتی کشور و همچنین قوانین داخلی هر مرکز فروش تعیین شود. در اینجا چند مورد از قوانین و مقرراتی که ممکن است در مراکز فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو وجود داشته باشد ذکر شده است:

  • شرایط پرداخت: شرایط خرید اقساطی ایران خودرو در پرداخت قسط‌ها، نحوه پرداخت سود و هزینه‌های اضافی، جریمه تأخیر در پرداخت و سایر موارد مالی ممکن است توسط هر مرکز فروش تعیین شود.
  • شرایط تعویض و بازگشت: شرایط تعویض یا بازگشت خودرو، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باید در قرارداد فروش اقساطی واضحاً ذکر شود.
  • مدت زمان قرارداد: مدت زمان قرارداد فروش اقساطی ایران خودرو، شرایط فسخ قرارداد و سایر موارد حقوقی نیز باید در نظر گرفته شود.

مجموعه دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()