رادیولوژی دندان به عکس‌ هایی گفته می‌ شود که دندانپزشک برای بررسی وضعیت دهان و دندان بیمار از آن استفاده می‌ کند. استفاده از خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد مشکلاتی مانند پوسیدگی دندان، وضعیت ریشه‌ ها و نهفتگی دندان‌ ها را مشخص می‌کند. رادیولوژی دندان سعادت آباد مجموعه‌ای است که انواع رادیولوژی دهان و دندان را ارائه می‌ نماید. شما می‌ توانید در این مرکز به راحتی تصاویر مورد نیاز پزشک را فراهم کنید. مجموعه رادیولوژی فک و دندان دکتر نکیسا ایل خدمات رادیولوژی دندان را ارائه می‌ نماید.

در صورتی که می خواهید خدمات عالی رادیولوژی دندان و یا رادیولوژی فک و صورت را دریافت کنید از طریق مرکز رادیولوژِی دندان دکتر نکیسا ایل می توانید از بهترین امکانات برای عکس برداری بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. 

مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد

در   رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد  وضعیت دندان‌ ها و ریشه‌ ها مشخص می‌ شود و افراد با تهیه این عکس دندان می‌ توانند در مواردی همچون ایمپلنت از آن استفاده کنند. برای بعضی از افراد نیاز است که دفعات مختلفی رادیولوژی دندان انجام گیرد که این بازه تهیه تصاویر به سن ، وضعیت دهان و بدن، بیما ری‌ های دهان و دندان ،سابقه پوسیدگی و غیره مرتبط است. برای رادیولوژی دندان سعادت آباد و تهیه عکس از دهان نیاز به آمادگی خاصی نداشته و شما پیش از تصویربرداری دندان باید دندان‌ ها را مسواک بزنید تا تمیز باشد. همچنین جلیقه محافظی بر روی سینه و شکم قرار داده می‌ شود و در رادیولوژی دندان سعادت آباد دستگاه عکس برداری در اطراف سر قرار می‌گیرد و عکس‌ های مورد نیاز از دندان‌ ها گرفته می‌ شود. برای رادیولوژی دندان، مدل‌ های مختلف تصویر برداری وجود دارد که بر اساس نیاز باید این تصویر برداری را انجام داد.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()