نایلون عریض یا پلاستیک عریض از نایلون‌ هایی است که برای استفاده در بخش صنعت و کشاورزی کاربردی است. برای ساخت گلخانه‌ ها و ساخت محوطه‌ ای مستغف از نایلون عریض استفاده می‌ شود. همچنین برای بسته‌ بندی محصولات کشاورزی و علوفه از این نایلون می‌توان بهره برد. ضخامت نایلون عریض در حدود ۵۰ الی ۴۰۰ میکرون می‌ باشد اما انواع نایلون عریض با ضخامت سفارشی نیز به تولید می‌ رسد که افزایش ضخامت نایلون عریض موجب افزایش قیمت نایلون عریض می‌ شود. تعداد لایه‌ ها از ویژگی‌ های نایلون عریض می‌ باشد. هر چه تعداد لایه‌ های نایلون عریض بیشتر باشد قیمت خرید نایلون عریض  افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از ویژگی‌ های نایلون عریض ابعاد آن است. نایلون‌ های عریض در ابعاد ۱ تا ۲۰ متر هستند و این نایلون‌ ها امکان سفارش در ابعاد دلخواه را دارند. هر چه مواد اولیه مورد استفاده در نایلون‌ های عریض کیفیت بالاتری داشته باشد و از تجهیزات مدرن در ساخت این نایلون‌ ها استفاده شود در نتیجه نایلون عریض شفاف و مرغوب خواهد بود.

فروش نایلون عریض و انواع نایلون‌ ها از طریق مجموعه دریا پلاستیک ارائه می‌ شود و این مرکز معتبر با سال‌ ها فعالیت در حوزه تولید و پخش نایلون‌ ها قادر به ارائه نایلون‌ ها به صورت سفارشی در حجم‌ های بالا می‌ باشد.

خرید نایلون عریض به صورت اینترنتی

در صورتی که قصد خرید نایلون عریض گلخانه ای به صورت اینترنتی را دارید از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام نمایید. فروش نایلون عریض از طریق وب سایت دریا پلاستیک این امکان را می‌دهد تا مشتریان گرامی از سراسر کشور خریدشان را به صورت اینترنتی انجام دهند تا محصولات مورد نظر برایشان ارسال گردد. همچنین این مجموعه قادر به همکاری با مجموعه‌ های تولیدی برای تامین حجم زیادی از نایلون‌ های بسته‌بندی می‌باشد.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()