زغال سکه ای از رایج ترین انواع زغال در بازار به شمار می رود، که می توانید در بسته بندی های مشخص آن را خریداری نمائید. امروزه زغال مصارف گوناگونی دارد چون همچون گذشته فضا و امکانات لازم برای استفاده از چوب خشک جهت راه اندازی آتش فراهم نمی باشد. در نتیجه تنها با استفاده از زغال می توان در مناطق شهری، آتش مورد نیاز خود را ایجاد نمود. علت استقبال از  خرید زغال سکه ای ، این است که افراد به سهولت می توانند از این محصول استفاده نمایند. سالار سوز جنوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به فروش انواع زغال سکه ای منجمله زغال لیمو سکه ای، زغال سکه ای جهرم و ... گردند.

خرید زغال سکه ای برای قلیان

جهت تولید زغال سکه ای ، می توان از چوب درختان متعددی همچون راش، نارون، سپیدار، توت، لیمو و ... استفاده نمایند. هدف از تولید این نوع زغال، در ابعاد کوچک، سهولت در به کارگیری آن می باشد. در واقع از این نوع زغال برای مصارف استعمال دخانیات استفاده می شود چون زودتر روشن شده و شعله ور می گردد. بدین ترتیب از امکانات موجود، می توان به بهترین شکل ممکن بهره گرفت. با انتخاب زغال های با کیفیت، در ابعاد مناسب، می توانید میزان مصرف زغال خود را کاهش دهید.

زغال سکه ای، دارای حرارت زیاد می باشند و در مدت زمان کوتاهی شعله ور شده و می توانند نیاز شما را مرتفع نمایند. عمدۀ مصارف زغال سکه ای، استعمال دخانیات و کشیدن قلیان است. هر چه انسجام بافت زغال بیشتر باشد، بدیهی است مدت زمان بیشتری می توان از حرارت و گرمای آن استفاده نمود. بدون شک، انتخاب این نوع زغال، به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر نیاز خود را به ایجاد آتش مرتفع سازند. جهت تأمین انواع زغال سکه ای با دوام مانند  خرید زغال لیمو می توانید با سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()