همواره  فروش لاستیک ارزان در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد و به همین دلیل افرادی که تا کنون سابقۀ خرید لاستیک خودرو را ندارند، ممکن است دچار سردرگمی شوند. در همین راستا، این مقاله گردآوری شده است و می تواند راهنمای خوبی برای افرادی که تمایل به خرید لاستیک را دارند، محسوب گردد. فاکتور مهم و اساسی که می بایست در زمان خرید تایرهای خودرو در نظر بگیرید، نوع ساختار و همچنین کیفیت آنها می باشد که بتوانید متناسب با موقعیتی که دارید، از مزایای آن بهره مند گردید. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف که رانندگی می کنید، بایستی در انتخاب لاستیک توجه و دقت کافی داشته باشید که سطح چسبندگی قابل قبولی داشته باشد. بیش از یک دهه است که فروشگاه چرخ و یدک در حوزۀ فروش لاستیک توانسته اند موفق به عرضۀ برندهای معتبر در این حوزه گردند.

فروش لاستیک بر اساس نوع ساختار

به عنوان مثال در دسته بندی فروش لاستیک می توانید انواع لاستیک رادیال و بایاس را در دسته بندی لاستیک های چهار فصل، زمستانی و تابستانی با قیمت مناسب و بهترین برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمائید. در صورت تمایل به خرید لاستیک خودرو، بایستی تمام جوانب کار را سنجیده و در نهایت مناسب ترین تایرها را برای اتومبیل سواری، باری و غیره خریداری نمائید. با توجه به مطالب مذکور، قیمت لاستیک بر اساس برندد و نوع آن تعیین می گردد و بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توانید موفق به خرید لاستیک ارزان گردید.

هم اکنون شاهد فروش لاستیک به صورت اینترنتی هستیم و بدین ترتیب بدون دغدغه قادر به انتخاب تایر مورد پسند خودر با قیمت مناسب و مشخصات فنی استاندارد گردید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید که دارای سابقۀ درخشان و طولانی در حوزۀ تأمین و فروش لاستیک های ایرانی و خارجی، به صورت آنلاین می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()