برای خرید لاستیک اپتیما می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید چون این مجموعه چندین سال است که در زمینۀ واردات و فروش لاستیک فعالیت می کنند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید لاستیک های مناسبی را تهیه نمائید. نسل چهارم از خودروی اپتیما، دارای قدرت موتور 178 اسب بخار، گشتاور 229 نیوتن متر و پیشرانه 2.4 لیتری با قابلیت تنفس طبیعی و 4 سیلندر از نوع تزریق مستقیم GDI می باشد. بنابراین در صورت نیاز به خرید لاستیک اپتیما بایستی مبتنی بر قطر رینگ خودرو، بهترین انتخاب را داشته باشید. از طریق فروشگاه چرخ و یدک می توانید نسبت به عرضۀ لاستیک سایز 215/55R17 مطلع گردید که عمدتاً برای خودروهای کیا اپتیما می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

عوامل تعیین قیمت لاستیک اپتیما

اگر در صدد برای خرید لاستیک اپتیما و لاستیک پراید هستید، علاوه بر مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، بایستی شرایط آب و هوایی منطقه ای که قصد استفاده از خودرو را دارید، در نظر بگیرید. به عبارتی مبتنی بر مشخصات فنی خودرو، نوع لاستیک انتخاب می گردد و در صورت لزوم به تعویض تایرهای خودرو، بایستی تمام جوانب در نظر گرفته شوند. انتخاب لاستیک نامناسب می تواند تأثیرات منفی بر روی کیفیت رانندگی داشته باشد. قطعاً میزان چسبندگی تایر بر روی جاده در شرایط آب و هوایی مختلف، تأثیرگذار می باشد.

قیمت فروش لاستیک پراید و لاستیک اپتیما به برند، سال تولید و نوع ساختار آن بستگی دارد. در نتیجه امکان خرید لاستیک پراید و لاستیک اپتیما ارزان و همچنین گران با برندهای خارجی برای شما فراهم می باشد. در نتیجه متناسب با سطح درآمدی که دارید، می توانید مناسب ترین برند را انتخاب نمائید و بدین ترتیب رانندگی بهتری را تجربه کنید. اگر متقاضی تعویض لاستیک های فابریک خودرو هستید، جهت مشاورۀ آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()