با توجه به اینکه پراید از جمله خودروهای رایج در ایران به شمار می رود، انتخاب لاستیک پراید برای رانندگان یک دغدغه محسوب می گردد. با توجه به اینکه خودروی پراید در جایگاه قابل قبول قرار گرفته می شود و از جمله خودروهای ساده و معمولی به شمار می رود. بایستی در انتخاب لاستیک پراید، با دقت مشخصات فنی آن را بررسی نمائید. پارامترهای مهم منجمله سایز تایر، شاخص حداکثر سرعت و بار مجاز، نوع ساختار، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک و سطح کیفیت طرح الگوی تایر بر روی خرید لاستیک پراید تأثیرگذار می باشند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، توانسته اند امکان خرید لاستیک پراید را فراهم آورند. بدین ترتیب از میان برندهای خارجی و ایرانی، قادر به انتخاب لاستیک مناسب و استاندارد خواهید بود.

خرید لاستیک رادیال برای پراید

اگر در صدد برای تعویض لاستیک های خودرو هستید، بایستی توان موتور و عملکرد خودرو را در کنار شرایط آب و هوایی منطقه در نظر بگیرید. بدین ترتیب راحت تر می توانید انتخاب خود را داشته باشید و لاستیک مناسبی را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. با مراجعه به مراکز   فروش اینترنتی لاستیک می توانید دسترسی جامع تری به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید و در نهایت انتخاب بهتری خواهید داشت. از جمله برندهای معتبر لاستیک خارجی می توان به لاستیک پیرلی، لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، لاستیک دانلوپ و ... اشاره نمود. این در حالی است که از برندهای معروف ایرانی می توان به لاستیک بارز، لاستیک کویر تایر، لاستیک یزد تایر و ... اشاره نمود.

جهت خرید لاستیک پراید می توانید از میان برندهای مذکور، بهترین انتخاب را داشته باشید. عواملی منجمله شرایط آب و هوایی و نوع جاده را بایستی در زمان انتخاب مدل لاستیک برای هر اتومبیلی در نظر بگیرید. با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()