لاستیک پیرلی از برندهای معروف در صنعت تولید و فروش لاستیک به شمار می رود. امروزه عموم افرادی که در صدد برای تعویض لاستیک های قدیمی خودرو هستند، تایر پیرلی را در دسته بندی لاستیک های خارجی با کیفیت انتخاب می نمایند. در انتخاب لاستیک خودرو بایستی مشخصات فنی تایر را در نظر گرفت و عمدتاً سایز لاستیک از موارد مهم و اساسی به شمار می رود. چرا که متناسب با مدل های مختلف خودرو بایستی لاستیک در ابعاد استاندارد و مناسب تهیه نمود. در این صورت کیفیت رانندگی بر روی سطوح آسفالت و خاکی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. عمدتاً برای خودروهای مسابقه و آفرود از لاستیک های پهن پیرلی استفاده می شود، تا سطح چسبندگی بهتری بر روی جاده داشته باشد. فروشگاه چرخ و یدک به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، توانسته اند موفق به فروش لاستیک پیرلی اورجینال همراه با گارانتی معتبر شرکتی گردند.

خرید لاستیک پیرلی بر اساس مشخصات فنی

ابعاد لاستیک خودرو با حروف لاتین و اعداد مشخص می گردد. بدین ترتیب خریداران بایستی بدانند که کدامین حروف و اعداد مشخص کنندۀ پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواری لاستیک یا فاق به پهنا، نوع ساختار و قطر رینگ می باشند. ضمن آنکه شاخص وزن تایر نیز در جایگاه خود، به عنوان عامل تعیین کنندۀ میزان بار شناخته می شوند. در نتیجه متناسب با مدل خودرو می توانید مناسب مدل لاستیک پیرلی را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. بایستی بر این موضوع مهم توجه داشته باشید، که به هیچ عنوان تایری که دارای شاخص وزن پایین نسبت به لاستیک فابریک خودروست، را انتخاب ننمائید.

عوامل متعددی در انتخاب و  خرید لاستیک برند پیرلی دخیل هستند که باعث گردیده برخی از مراکز در لیست فروش لاستیک های خارجی، اقدام به عرضۀ این برند معتبر گردند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید متناسب با مدل اتومبیل خود، لاستیک خارجی اورجینال خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()