شاخص های متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک دخیل هستند و به همین دلیل افراد می بایست زمان زیادی را در بازار برای خرید حضوری صرف کنند. این در حالی است که راه اندازی مراکز فروش اینترنتی لاستیک ، توانسته شرایطی را برای صرفه جویی در زمان و هزینه برای افراد بوجود آورد. به عبارتی در هر موقعیت زمانی و مکانی می توانید دسترسی به وب سایت فروش اینترنتی لاستیک داشته باشید. پس از بررسی تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید یک محصول تصمیم بگیرید. در همین راستا، فروشگاه چرخ و یدک فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش لاستیک راه اندازی نموده اند و در طول سال ها فعالیت حرفه ای، موفق به عرضۀ انواع تایر در مدل و برندهای معتبر گردند.

مزیت خرید از مراکز فروش اینترنتی لاستیک

فاکتور مهم و اساسی که در زمینۀ فروش اینترنتی لاستیک مطرح می شود، اطمینان یافتن از اورجینال بودن محصول ارائه شده می باشد. اگر به دنبال تأمین لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره هستید، می توانید از طریق چنین مراکزی با اطمینان خاطر خرید نمائید. شاخص های متعددی بر روی لاستیک درج می گردد که به عنوان مشخصات فنی خودرو محسوب می گردند. بنابراین هنگام خرید لاستیک، بایستی یک سری اطلاعات اولیه در خصوص موارد مذکور داشته باشید و سپس انتخاب بهتری از میان مدل های متنوع لاستیک خودرو خواهید داشت.

گسترش فروش اینترنتی لاستیک، به دلیل سهولت در انتخاب و دسترسی کامل داشتن به کلیۀ محصولات صورت می پذیرد. بنابراین توصیه بر این داریم که بتوانید انتخاب بهتری از میان محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید. قطعاً ملاحظۀ قیمت روز محصولات، یکی دیگر از مزایای مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک به شمار می رود و عموم افراد در سراسر کشور، قادر به  خرید لاستیک از چنین مراکزی می باشند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین مشورت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()