زغال لیمو از جمله انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که می توانید در مدل های متفاوت خریداری نمائید. چوب درختان مرکب از جمله چوب هایی است که کیفیت کافی برای تولید زغال را دارد. در همین راستا تولید و فروش زغال لیمو مورد استقبال بازار قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید از مزایای زغال لیمو قلم، زغال لیمو کبابی، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای و ... بهره مند گردید. در صورت لزوم به خرید زغال لیمو درجه یک و مرغوب می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

خرید زغال لیمو درجه یک

به طور کلی از مهمترین مشخصه های زغال لیمو مرغوب می توان به دوام بالا، یکنواخت و آرام سوختن، فاقد بو و دود، عدم تولید گاز سمی و موارد این چنینی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید با کیفیت مرغوب زغال لیمو خریداری نمائید که ماندگاری بالا داشته باشد. یکی از ویژگی های مهم زغال لیمو، تولید خاکستر اندک و حرارت زیاد می باشد. بدین ترتیب متناسب با مصارف گوناگون، به سهولت می توانید اقدام به خرید زغال لیمو صنعتی و یا سنتی نمائید. همانطور که آگاه هستید، به روش های سنتی و صنعتی اقدام به تولید زغال می نمایند. بنابراین سطح کیفیت زغال لیمو به نحوی است که می تواند بر روی قیمت زغال تأثیر بگذارد.

با توجه به تعدد مراکز تولید زغال، شاهد عرضۀ زغال لیمو با کیفیت های مختلف هستیم. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید از طریق مراکز عرضۀ زغال، اقدام به خرید زغال با دوام و مرغوب نمائید. متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، با قیمت ارزان و کیفت بالا خریداری نمائید.

به سهولت امکان خرید زغال لیمو سکه ای برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()