لوازم یدکی بسترن در لیست قطعات خودروهای چینی توسط برخی از مراکز عرضه می شوند. بسترن از جمله خودروهایی است که توسط شرکت فاو چین تولید می شود ولی در ایران توسط کمپانی خودروسازی بهمن موتور وارد شده و مونتاژ می شوند. بدین ترتیب دارندگان خودروهای بسترن، در صورت آسیب دیدگی خودرو و لزوم به تعویض قطعات برقی، سیستم ترمز، موتوری، انواع بلبرینگ، هرزگردها، جلوبندی، سیستم تعلیق و ... می توانند از طریق فروشگاه نیوپارت نسبت به تأمین چنین قطعاتی اقدام نمایند.

در صورت نیاز به  خرید قطعات بسترن و استعلام قیمت قطعات بسترن می توانید با واحد فروش نیوپارت تماس حاصل نموده و با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر خرید خود را انجام دهید.

معرفی انواع لوازم یدکی بسترن

تعدد قطعاتی که در طراحی ساختار مکانیکی خودروهای بسترن مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. بدین ترتیب جهت تأمین انواع لوازم یدکی بسترن منجمله پمپ ترمز، توپی چرخ، سیم ترمز دستی، بوش طبق، سیبک فرمان، کمک فنر، چراغ های جلو، پیستون، پمپ کلاج، وایر شمع، رادیاتور آب، کندانسور کولر، پروانه فن، ترموستات و ... می توانید به معتبرترین مراکز فروش قطعات بسترن مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به عرضۀ لوازم یدکی اورجینال خواهند بود. البته بایستی توجه ویژه نسبت به مراکز نامعتبر نیز داشته باشید تا قطعات فیک را با قیمت لوازم یدکی اورجینال خریداری ننمائید.

قیمت  خرید لوازم یدکی بسترن بر اساس نوع لوازم یدکی و موجود بودن آن در بازار تعیین می گردد. در حال حاضر فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از تأمین کنندگان با سابقه در حوزۀ لوازم یدکی خودروی بسترن در ایران فعالیت می کنند و قادر به تأمین انواع قطعات بدنه، موتور و همچنین مصرفی این تیپ از خودروهای چینی هستند. توسط این مجموعۀ معتبر با اطمینان خاطر می توانید انواع لوازم یدکی بسترن را در تیپ های B50،B30 و B50F خریداری نمائید. 

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()