واحد گشت لازمۀ حمل و نقل عمومی است چون سازمان های مختلفی نیاز به استفاده از اتوبوس دربستی به عنوان سرویس ایاب و ذهاب می باشند. اگر اطلاعات جامع در این خصوص ندارید، ما را تا انتهای پست همراهی کنید تا بیشتر با سطح خدمات واحد گشت آشنا شوید. از گذشته تا کنون شاهد تقاضا برای اجاره اتوبوس دربستی هستیم که توسط ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین عموم افراد صورت می پذیرد. میزان ترافیک شهری افزایش یافته است و این مسئله بر دغدغۀ افراد افزوده و شرایط نامناسبی را برای رفت و آمد آنها بوجود می آورد. در همین راستا واحد گشت تهران فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه آغاز نموده است.

شرح خدمات حرفه ای واحد گشت

بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از خدمات واحد گشت برای تأمین اتوبوس دربستی بهشت زهرا، مدارس، گروه های گردشگری، شرکت ها و ... استفاده نمائید. از مزایای خدمات مراکز واحد گشت می توان به تهیۀ یک سرویس ایاب و ذهاب مناسب و ایمن اشاره نمود. به عبارتی چنین مجموعه هایی تجهیز به ناوگان اتوبوس با برندهای معتبر هستند. بدین ترتیب توانسته اند امکان اجاره اتوبوس معمولی و همچنین اتوبوس وی آی پی را برای عموم متقاضیان در سطح شهر فراهم می آورند. نکتۀ مهم و اساسی که در خصوص بهره مندی از خدمات واحد گشت وجود دارد، این است که متناسب با تعداد نفرات و سطح خدمات رفاهی که قصد ارائه آن را به عموم افراد دارید، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی مناسب نمائید.

مهمترین مزیتی که می توانید با دریافت خدمات اتوبوس دربستی از مراکز واحد گشت بهره مند گردید، این است که رانندۀ با اخلاق و متعهد در اختیار شما قرار داده می شود. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید سفری ایمن داشته باشید و به نوعی دغدغۀ رانندگی و نحوۀ رسیدن به مقصد را نداشته باشید. هم اکنون جهت رزو اتوبوس دربستی می توانید با مرکز واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()