قطعات بلدوزر کوماتسو شامل دسته بندی های مختلف می شود که در ادامۀ متن به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود. امروزه متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو تصمیم بگیرید. بلدوزر جزء یکی از پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی شناخته می شود که می توان از آن برای جا به جایی و همچنین ایجاد شیارهایی بر روی سطح خاک استفاده نمود. بنابراین به دلایل مختلف ممکن است برخی از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو دچار آسیب دیدگی شوند که افراد بایستی نسبت به تعمیر آنها اقداماتی انجام دهند. شرکت کوماتسو پارت چند سال متوالی است که در حوزۀ فروش قطعات بلدوزر کوماتسو و سایر محصولات این کمپانی معتبر فعالیت دارند و همواره به منظور جلب رضایت مشتریان، لوازم یدکی اورجینال را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

خرید قطعات بلدوزر معمولی کوماتسو

بلدوزر از نظر شکل طراحی قسمت فوقانی در دو دسته بندی اصلی بلدوزر معمولی و بلدوزر زره پوش ساخته و به بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که مجهز به ماشین های بلدوزر کوماتسو می باشید، در صورت مواجه با نقص فنی در قسمت های مختلف بلدوزر می بایست جهت مرتفع نمودن عیوب به مکانیکی مجرب مراجعه نمائید. در برخی از مواقع نیاز به تعویض قطعات بلدوزر کوماتسو می باشد.

در این صورت یک مکانیکی مجرب می تواند مجدداً بلدوزر را به عملکرد اولیۀ خود بازگرداند و جهت انجام پروژه های راهسازی و غیره آماده سازند. تعویض فیلترات بلدوزر همچون فیلتر روغن سطلی موتور بلدوزر، فیلتر هواکش بلدوزر، بلبرینگ چرخ، فیلتر گیربکس، زنجیر کامل، رولیک بالا و پایین، تیغه، زنجیر بلدوزر، دنده اسپراکت و ... در برخی از مواقع یک نیاز محسوب می گردد و بایستی توسط افراد متخصص صورت بپذیرد. مالکین بلدوزرهای کوماتسو در صورت لزوم می توانند از طریق شرکت کوماتسو پارت ، انواع قطعات بلدوزر کوماتسو را استعلام نموده و پس از بررسی تمام جوانب کار، می توانند نسبت به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو مورد نظر تصمیم بگیرند.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()