بیل مکانیکی یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود. لوازم يدكى بيل مكانيكى كوماتسو اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند و افرادی که مالک این دسته از ماشین آلات سنگین هستند، در صورت لزوم بایستی نسبت به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اقدام نمایند. آشنایی نسبت به لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، برای مالک چنین ماشین آلاتی ضرورت دارد و بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض نمودن قطعات آسیب دیده اقدام نمود. استفاده از بیل مکانیکی آسیب دیده می تواند در گذر زمان به دیگر قسمت های اصلی و سالم آن فشار مضاعف وارد کند. بنابراین بایستی پیش از استفادۀ ماشین، لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو که دچار شکستگی و آسیب قرار گرفته اند را تعمیر نموده و سپس از بیل مکانیکی استفاده نمایند. شرکت کوماتسو پارت به صورت حرفه ای در عرصۀ توزیع قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC200, PC300, PC400, PC600, PC500, PC1250 و ... را عرضه نمایند.

مهمترین لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

اکامالاتور، انگشتی پمپ مادر، اسپول شیر کنترل قلم چکشی، اویل کولر موتور، بوک شیر هیدرولیک چکش، بوش شاطون، بوش میل سوپاپ موتور، پایه فیلتر و فیلتر گازوئیل، پمپ تغذیه بیل و ... از جمله انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که می توانید هر کدام از آنها را از طریق شرکت کوماتسو پارت استعلام نمائید. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار، رایج ترین قطعات ماشین آلات سنگین منجمله قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را تأمین نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در سطح بازار ثبات ندارد چون اکثر قطعات وارداتی هستند و این مسئله باعث گردیده تا نوسان قیمت ارز در داخل کشور، شرایط را برای بی ثباتی قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو فراهم می آورد. هم اکنون جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل می توانید با کارشناسان فروش کوماتسو پارت تماس حاصل فرمائید.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()