وجود یک کمد لباس برای فضای اتاق خواب یک نیاز محسوب می گردد. به همین دلیل برای عموم افراد، خرید کمد لباس حائز اهمیت می باشد و امری ضروری برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق شخصی محسوب می گردد. امروزه در طرح های متنوع می توانید کمد لباس شخصی خود را خریداری نمائید. جهت تولید کمد لباس از متریال متفاوت بهره گرفته می شود چون تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از متریال مختلف، محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع کمد لباس می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند موفق به فروش کمد لباس در نوع دیواری و صندلی راک شوند.

خرید کمد لباس با دوام

در این صورت متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید بهترین طرح کمد لباس را خریداری نمائید. هنگام خرید کمد لباس بایستی میزان کیفیت متریال به کار رفته در ساخت این محصول در نظر گرفته شود چون نقش بسزایی بر روی طول عمر، ماندگاری و قیمت آن خواهد داشت. امروزه در سبک های مختلف، شاهد طراحی و ساخت کمد لباس هستیم که باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند نیاز خود را مرتفع سازند. خرید صندلی راک را از این مرک با قیمت مناسب انجام دهید و از طریق سایت می تاونید انواع صندلی راک را مشاهده نمایید. 

متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق، به سهولت قادر به خرید کمد لباس درب لولایی و درب ریلی در ابعاد متفاوت خواهید بود. فاکتور مهم و اساسی که در زمان انتخاب کمد لباس بایستی مد نظر قرار دهید، این است که قسمت های مختلف کمد لباس را بایستی بررسی نمائید و از استحکام طبقات و قسمت های مختلف کمد اطمینان حاصل فرمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به سهولت می توانید از میان مدل های متنوع موجود در فروشگاه، کمد لباس مناسبی را متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و ابعاد مناسب خریداری نمائید. در این صورت بدون دغدغه می توانید محصول مورد نیاز خود را با کیفیت عالی خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()