اسید نیتریک یکی دیگر از انواع اسید قوی به شمار می رود که دارای خواص خورندگی بسیار بالا می باشد. از ویژگی های ظاهری این نوع مادۀ شیمیایی می توان به مایع و بی رنگ بودن آن اشاره نمود. اسید نیتریک هنگام واکنش پذیری به اکسیدهای ازت و آب مایل به رنگ زرد تجزیه می شود و برای انسان بسیار سمی است. گسترش فروش اسید نیتریک به دلیل ویژگی های ساختاری است که کاربری متعدد در صنایع مختلف دارد. در ادامۀ متن بیشتر به کاربردهای اسید نیتریک می پردازیم و اینکه چگونه می توان از طریق فروشگاه دیجی شیمی، این محصول را خریداری نمود.

خرید اینترنتی اسید نیتریک

از دیگر ویژگی های فیزیکی اسید نیتریک می توان به خاصیت واکنش پذیری این نوع مادۀ شیمیایی با اکثر فلزات جزء طلا و پلاتین اشاره نمود. تولید اسید نیتریک با فرآیند اکسیداسیون آمونیاک صورت می پذیرد و به کارگیری اسید نیتریک را می توانید در صنایع متعددی ملاحظه نمائید. اسید نیتریک 70 درصد کاربرد بیشتری دارد و مصارف آن را می توان در صنایع کشاورزی، اسید شویی، نظافت قطعات رسوب گرفته، فرآیند بازیافت ضایعات الکترونیکی، صنایع غذایی، تولید نیترو هیدروکلریک اسید یا تیزاب سلطانی، سوخت مایع شاتل ها، تولید مواد منفجره و مهمات، فرآیند تصفیه نانو لوله ها و ... مشاهده نمود.

به عنوان مثال در صنایع مواد غذایی، به منظور جلوگیری از رشد باکتری ها و مسمومیت های غذایی کشنده می توان از مزایای اسید نیتریک استفاده نمود. ضمن آنکه اسید نیتریک به عنوان نوعی افزودنی به گوشت های تازه زده می شود تا بدین وسیله بتوانند رنگ قرمز گوشت را تثبیت نمایند. اسید نیتریک ماده ای است که در فرآیند تولید مشتقات گوشت همچون همبرگر، سوسیس، کالباس و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت  خرید اسید سیتریک و اسید نیتریک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی مراجعه نموده و سفارش دهید.

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()