لاستیک پیرلی به عنوان یکی از برندهای معروف اروپایی است که در کشور ایتالیا تولید و به بازار عرضه می شود. با توجه به تنوع مدل های لاستیک پیرلی در سطح بازار، بایستی یک سری نکات مهم را در انتخاب لاستیک مناسب در نظر بگیرید. ابعاد و طرح لاستیک از اولین عواملی است که هنگام بررسی مشخصات فنی لاستیک، نظر خریدار را به خود جلب می کند چون متناسب با مدل های مختلف خودرو که دارای وزن و سایز متفاوت هستند، بایستی از لاستیک پیرلی استفاده نمود. بدین ترتیب هنگام   خرید لاستیک پیرلی  ، بررسی مشخصات فنی و طرح لایۀ خارجی لاستیک از موارد مهمی هستند که بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

از طریق فروشگاه چرخ و یدک می توانید برخی از مدل های رایج و پرفروش لاستیک پیرلی را خریداری نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان وارد کننده و فروشنده لاستیک های خارجی، توانسته اند موفق به تأمین لاستیک پیرلی در مدل های متفاوت گردند. در این صورت رانندگان راحت تر می توانند نسبت به خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل خود خریداری نمایند.

خرید لاستیک پیرلی برای خودروهای آفرود

جهت استفاده از خودرو در جاده های خاکی و صخره ای بایستی در انتخاب نوع مدل لاستیک پیرلی دقت و توجه کافی داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. بنابران پس از بررسی تمام جوانب کار و مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک های پیرلی و سپس تطبیق آنها با لاستیک فابریک خودرو و شرایط آب و هوایی منطقه ای که قصد استفاده از خودرو را در آن محیط دارید، انتخاب نمائید. اصل بودن و عدم مخدوش بودن سال تولید لاستیک از دیگر موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید لاستیک پیرلی و سایر برندهای خارجی در نظر بگیرید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ و شناخته شده در بازار، امکان  خرید لاستیک پیرلی اورجینال را با قیمت مناسب برای عموم مشتریان فراهم نموده اند.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()