اگر در پی خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود هستید، بررسی مشخصات فنی تایرها و همچنین خودرو از سوی خریدار حائز اهمیت می باشد. به عبارتی متناسب با مدل اتومبیل بایستی لاستیک ها انتخاب شوند چون تایرهای خودرو باید قابلیت تحمل وزن بار خودرو را داشته باشد. شاخص حداکثر سرعت مجاز، سایز لاستیک، بار مجاز، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهند، تایر، میزان حداکثر فشار باد تایر، میزان مقاومت حرارتی، سطح چسبندگی، میزان ساییدگی و نوع ساختار تشکیل دهنده از جمله موارد مهمی هستند که هنگام  خرید لاستیک با کیفیت  در نظر گرفته می شوند. فروشگاه چرخ و یدک به منظور بهبود خدماتی که ارائه می دهند، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند.

خرید لاستیک سواری با برند خارجی

بدین ترتیب متقاضیان خرید لاستیک راحت تر می توانند دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشند. پس از بررسی کلیۀ مشخصات فنی انواع لاستیک رادیال، راحت تر قادر به انتخاب مدل مناسبی از لاستیک های خارجی و ایرانی خواهند بود. با توجه به اینکه لاستیک از جمله قطعات اصلی خودرو به شمار می رود، به طور مستقیم بر روی کنترل پذیری فرمان اتومبیل تأثیر می گذارد.

امروزه مواد سازندۀ اکثر لاستیک های رادیال از مواد پلی استری به همراه دو لایه سیم فولادی می باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو می توانند بدون دغدغه اقدام به خرید لاستیک رادیال برای خودروهای سواری، کامیون، باری، اتوبوس و غیره نمایند. اصل بودن در انتخاب و خرید لاستیک خارجی حائز اهمیت می باشد چون می تواند صدمات جبران ناپذیری برای شخص به دنبال داشته باشد. معمولاً هنگام خرید لاستیک بایستی میزان سایش تایر را ملاک انتخاب خود قرار دهید و هر چه عدد ثبت شده بالاتر تعیین گردد، دارای طول عمر بیشتری بوده و مدت زمان بیشتری در برابر ساییدگی مقاومت می کند. جهت بررسی بیشتر و در نهایت خرید رینگ اسپرت و لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()