رینگ اسپرت از جمله قطعاتی است که قابلیت افزودن بر خودرو را دارد. این در حالی است که برخی از شرکت های خودروسازی از همان ابتدا، اتومبیل های خود را به رینگ های اسپرت تجهیز می کنند. این در حالی است که اکثر اتومبیل های موجود در بازار تجهیز به رینگ های معمولی هستند و بدین ترتیب رانندگان خواستار جایگزینی و خرید رینگ اسپرت هستند چون به کارگیری این نوع رینگ، می تواند فرمان پذیری خودرو را تقویت نماید. ضمن آنکه شخص نیاز نیست نگران عملکرد خودرو باشد که البته به کارگیری رینگ اسپرت در اتومبیل هایی که کاربرد در سطح شهر و جاده های ناهموار دارد، می تواند کار اشتباهی محسوب گردد. بنابراین بایستی پیش از جایگزینی رینگ اسپرت بجای رینگ معمولی، نسبت به چگونگی قراردهی رینگ و انتخاب نوع آن اطلاعات دقیق کسب نمائید.

قیمت رینگ اسپرت خودروهای لوکس

قیمت رینگ اسپرت بر مبنای فاکتورهای مهم منجمله جنس، مدل و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه شاهد فروش رینگ اسپرت در طرح های متنوع هستیم که می توانید متناسب با مدل اتومبیل، بهترین نوع آن را انتخاب نمائید. رینگ اسپرت از فولاد مقاوم همچون آلیاژ آلومینیوم سبک ساخته می شود. بدین ترتیب شرکت های سازندۀ خودرو تلاش می کنند از رینگ های آلومینیومی بیشتر استفاده نمایند. رینگ های اسپرت کربنی هم در طراحی و ساخت خودروهای لوکس و گران قیمت به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود چون از استحکام بالایی برخوردار هستند و بسیار سبک است.

بایستی به این نکتۀ مهم اشاره نمائیم که انتخاب یک رینگ اسپرت نامناسب، می تواند بر خلاف افزایش بازدهی و توان موتور خودرو، بخش های مختلف اتومبیل را درگیر کند و بدین ترتیب میزان استهلاک اتومبیل را چند برابر می کند. این در حالی است که سیستم تعلیق، به عنوان یکی از بخش های اصلی خودرو، بر اثر انتخاب نامناسب رینگ اسپرت، اتومبیل را معرض آسیب دیدگی قرار می دهد. جهت  خرید لاستیک و رینگ اسپرت بی ام و می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()