لاستیک هانکوک یکی از برندهایی است که در ایران محبوبیت زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که طرفدار برند تایرهای هانکوک می باشید، مبتنی بر مدل خودرو، به سهولت قادر به خرید لاستیک های اورجینال خواهید بود. تمامی لاستیک ها دارای نشانه و علائمی هستند که خریداران بر اساس آنها، نسبت به انتخاب مدل لاستیک هانکوک تصمیم می گیرند. چنین اطلاعاتی، شما را در مسیر انتخاب و  خرید لاستیک هانکوک مناسب و استاندارد راهنمایی می کند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از وارد کنندگان بزرگ در صنعت لاستیک محسوب می گردند که توانسته اند به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی، موفق به فروش لاستیک هانکوک کره جنوبی گردند.

خرید اینترنتی لاستیک هانکوک

اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی و فرسودۀ خودرو با لاستیک هانکوک هستید، تأکید بر این داریم که نگاه دقیق بر روی مشخصات فنی محصول مورد نظر داشته باشید. هنگام خرید لاستیک هانکوک، بایستی شاخص های حداکثر سرعت مجاز، بار مجاز، ابعاد، نسبت فاق تایر، سایز پهنای رینگ، سال تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و ... در نظر گرفته شود. امروزه اکثر افراد خواستار خرید لاستیک هانکوک رادیال هستند چون این مدل تایر از کیفیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه سازگاری بیشتری با شرایط محیط زیست دارد.

با بالا آمدن سطح لاستیک و ایجاد برآمدگی بر روی تایر، شرایطی را ایجاد می کند که راننده بایستی به دنبال تعویض لاستیک های خودرو باشد هر چه سطح کیفیت لاستیک کاهش پیدا کند، قطعاً شرایط برای رانندگی سخت تر می گردد. بدین ترتیب فرد بایستی با انتخاب لاستیک هانکوک استاندارد می تواند عملکرد اتومبیل را به حالت اولیۀ خود باز گرداند. بایستی بر این موضوع مهم توجه داشته باشید که مبتنی بر مدل خودرو و شرایط محیطی که قصد رانندگی کردن را دارید، می بایست اقدام به  خرید لاستیک  هانکوک نمائید. این برند معتبر را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با قیمت ارزان همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()