هنگام تأمین تخت بیمارستانی برای بیماران، بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی همچون میزان وزن و ابعاد شخص در نظر گرفته شود.برای خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک  را می توانید در لیست تخت های بیمارستانی می توانید ملاحظه نمائید. نوع تخت بیمارستانی بر روی میزان راحتی بیمار تأثیر می گذارد و بدین ترتیب جهت راحتی کارکنان بیمارستان نیز، بهترین تخت تهیه می گردد. با توجه به اینکه همواره شاهد پیشرفت تکنولوژی در صنعت تجهیزات پزشکی هستیم، گروه تولیدی مهیار تجهیز توانسته اند با بهره گیری از امکانات پیشرفته و پرسنل مجرب موفق به تولید و فروش تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک گردند.

خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک و مکانیزه

در این صورت، مراکز بیمارستانی و درمانگاه ها می توانند متناسب با ظرفیت و حجم بیمارانی که دارند، اقدام به خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک نمایند. این دسته از تخت های بیمارستانی به دلیل داشتن مکانیزم تنظیم کنندۀ ارتفاع به صورت غیر دستی، سطح خدماتی که بیماران ارائه می دهند را بهبود ببخشند. مبتنی بر میزان تحرک بیمار، نوع تخت بیمارستان خانگی انتخاب و خریداری می شود. بدین ترتیب تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک برای بیمارانی که با مشکلات ناپایداری وزن و حفظ تعادل خود رو به رو هستند، می تواند بهترین گزینه محسوب گردد.

البته تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک برای بیمارانی که با مشکلات حرکتی رو به رو هستند، گزینۀ مناسبی به شمار می رود و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. امروزه با مراجعه به مراکز تولید کننده تخت های بیمارستانی، می توانید بدون دغدغه با صرف حداقل هزینه اقدام به خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک و سایر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی مرتبط گردید. گروه تولیدی مهیار تجهیز با سال ها تلاش و ممارست توانسته اند موفق به فروش تخت بیمارستانی در تهران  در ابعاد و مدل های متفاوت متناسب با نیاز بزرگسالان، اطفال و کودکان گردند. بدین ترتیب با برندهای ایرانی می توانید بروزترین تجهیزات بیمارستانی منجمله تخت تمام اتوماتیک را خریداری نمائید.

  گروه تولیدی مهیار تجهیز 

تهران، ابتدای چهاردانگه، اول خیابان سدید، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۳

شماره های تماس

۰۹۱۲۳۸۹۳۴۱۹

۰۲۱۵۵۲۴۵۰۸۰

پشتیبانی 24 ساعته!
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()