گروه تولیدی مهیار تجهیز به عنوان یکی از مراکز بزرگ تولیدی در عرصۀ تجهیزات پزشکی توانسته اند موفق به فروش تخت بیمارستانی در تهران شوند. این مجموعۀ معتبر بیش از یک دهه است که توانسته اند در حوزۀ فروش تجهیزات پزشکی، انواع تخت بیمارستانی را تولید و در دسترس صاحبان مراکز درمانی قرار دهند. از جمله انواع تخت بیمارستانی می توان به تخت سه شکن بیمار، تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک، تخت برقی بیمار خانگی و تخت مکانیکی بیمار اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که مراکز بیمارستانی دارند، می توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب از طریق مراکز معتبر خریداری نمایند.

فروش انواع تخت بیمارستانی در تهران

برای بیماران بستری که مدت زمان بیشتری بر روی تختخواب استراحت می کنند، چالش های مهمی همچون راحتی تخت حائز اهمیت است. ضمن آنکه قابلیت بلند شدن و حرکت کردن داشته باشد که بتوان ارتفاع آن را تنظیم نمود و متناسب با موقعیت و پوزیشن بدن، تنظیم حالت نشستن را علاوه بر خوابیدن بوجود آورد.

هم اکنون می توانید از مراکز فروش تخت بیمارستانی در تهران، بهترین تخت را از میان محصولات موجود انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمود.

توصیه بر این داریم که به مراکزی مراجعه نمائید که مبتنی بر نیاز مصرف کنندگان، بهترین محصولات را در معرض خرید مؤسسان مراکز درمانی قرار دهند. بهترین مرکز فروش تخت بیمارستانی در تهران، پس از بررسی وضعیت بازار و نیاز جامعه، تلاش می کنند محصولاتی با کیفیت به مشتریان عرضه نمایند که در نتیجه رضایت مندی مشتریان را برآورده خواهند نمود. جهت خرید تخت بیمارستانی مکانیزه و اتوماتیک می توانید به مراکز معتبری همچون گروه تولیدی مهیار تجهیز مراجعه نمائید. اگر در پی تأمین تجهیزات پزشکی با کیفیت هستید، می توانید با اطمینان خاطر از طریق مجهزترین مرکز تولیدی و فروش تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک در تهران اقدام نمائید.

  گروه تولیدی مهیار تجهیز 

تهران، ابتدای چهاردانگه، اول خیابان سدید، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۳

شماره های تماس

۰۹۱۲۳۸۹۳۴۱۹

۰۲۱۵۵۲۴۵۰۸۰

پشتیبانی 24 ساعته!
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()