ویدئو پروژکتور مدل T38 توانسته جایگزین خوبی برای دستگاه های پروژکتور قدیمی گردد که دارای ابعاد بزرگ و وزن زیادی بودند. چرا که این دستگاه از ابعاد کوچک و وزن سبک برخوردار است و امکان جا به جایی آسان پروژکتور برای عموم افراد فراهم می باشد. هنگام  خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 ، بررسی مشخصات فنی این دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم چون نقش اساسی بر روی انتخاب شما خواهد داشت. فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کننده و فروشندۀ دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت دارند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، مدل هایی با قابلیت های جدید به بازار عرضه نمایند.

مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور T38

مینی ویدئو پروژکتور مدل T38 دارای قابلیت پخش داده های صوتی، تصویری و داکیومنت می باشد. این دستگه تجهیز به لامپ LED با طول عمر 30 هزار ساعت در حالت معمولی و اکو می باشد و بدین ترتیب نیاز نیست نگران کاهش عمر لامپ این مدل پروژکتور باشید. نوع لنز ویدئو پروژکتور T38 از جنس LED است که دارای قابلیت زوم و تصحیح زاویۀ 15 درجه ای تصویر می باشد. اگر در پی خرید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته و وضوح تصویر بالا می باشید، می توانید این دستگاه را انتخاب نمائید.

این دستگاه ویدئو پروژکتور پرتابل دارای قابلیت وای فای است و امکان ارتباط بدون کابل را با دستگاه های منبع دیجیتال جدید همچون لپ تاپ، موبایل هوشمند، دوربین های فیلمبرداری جدید، دستگاه های ایکس باکس و غیره را فراهم می آورد. این دستگاه به سیستم عامل اندروید 9 تجهیز است و دارای حافظۀ داخلی و رم 8 گیگ می باشد. اگر در پی خرید آنلاین ویدئو پروژکتور مدل T38 هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. مراکز آموزشی، سازمان ها، برگزارکنندگان همایش ها، مساجد، دانشگاه ها و ... می توانند جهت تأمین یک دستگاه پخش کنندۀ ارزان و سیال، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور T38 نمایند که بسیار کاربردی تر از تلویزیون می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()