لاستیک اپتیما را می توانید در سطح بازار با برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمائید. تایر ارتباط میان خودرو و سطح جاده را فراهم می آورد و به همین دلیل حفظ و نگهداری از آن برای رانندگان توأم با دغدغه می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که رانندگان اقدام به تعویض تایرهای خودرو می نمایند. فرسایش بیش از حد لایۀ خارجی لاستیک و تصادف می توانند از موارد مهم در کاهش کیفیت تایر خودرو به شمار روند. بدین ترتیب راننده در پی خرید لاستیک اپتیما خواهد بود چون استفاده از تایرهای فرسوده برای آن خطرناک خواهد بود.

خرید لاستیک تمام فصل اپتیما تیوبلس

فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، امکان خرید رینگ اسپرت و لاستیک اپتیما با تکنولوژی رادیال را فراهم نموده، که می توانید جهت بررسی مشخصات فنی آنها به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه نمائید. لاستیک اپتیما استاندارد دارای مشخصات فنی منجمله پهنای 225 میلی متر، فاق 50 میلی متر و قطر رینگ 18 میلی متر می باشد. هنگام خرید تایر اوپتیما بایستی به نوع ساختار و تکنولوژی آن توجه داشته باشید.

اکثر انواع لاستیک اپتیما دارای قابلیت استفاده در محور جلو و همچنین عقب می باشند. لازم به ذکر است که لاستیک اپتیما نیز برای برخی از خودروهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تایر به عنوان قطعات اصلی خودرو محسوب می گردد و به همین دلیل مالکین خودروی اپتیما، جهت تعویض لاستیک های اوپتیما، تلاش می کنند از میان محصولات موجود در بازار، متناسب با مشخصات فنی تایر فابریک خودرو، انتخاب خود را انجام دهند. در حال حاضر لاستیک اپتیما استاندارد مبتنی بر تکنولوژی رادیال ساخته می شود و به همین دلیل سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

جهت اطلاع از قیمت  خرید رینگ اسپرت و لاستیک اپتیما می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه متناسب با تخصصی که در حوزۀ تأمین و پخش لاستیک های وارداتی و داخلی دارند، در حوزۀ خرید لاستیک اوپتیما و رینگ اسپرت مناسب می توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()