الپتیکال از جمله دستگاه های اصلی در تمرینات هوازی به شمار می رود. لازم به ذکر است که اسکی فضایی از اسامی دیگر این دستگاه ورزشی به شمار می رود که برخلاف تصور فشار کمتری به قسمت زانوها وارد می کند. بلکه با رعایت نکات ایمنی و اجرای اصولی حرکات، می توان باعث پیشگیری از ابتلا به آرتروز شد. بدین ترتیب افرادی که تمایل به خرید دستگاه ورزشی خانگی دارند، می توانند  خرید الپتیکال  را انجام دهند. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت، قادر به فروش اسکی فضایی با برندهای معتبر لایف فیتنس، مارشال فیتنس، پاور مکس، سایتک، اس آر اس، جی ایکس، ماتریکس، ایمپالس، اس ای جی، آذیموس، پروتئوس، هیدورجیم و ... می باشند.

مهمترین فاکتورها در خرید اسکی فضایی و الپتیکال

بدین ترتیب افرادی که قصد تأمین تجهیزات باشگاهی برای مجموعه ای را دارند، می توانند از مراکز توزیع لوازم ورزشی اقدام نمایند. نکاتی که هنگام خرید اسکی فضایی بایستی در نظر بگیرید، مشخصات فنی آنها می باشد. حالت دسته، میزان شیب اسکی فضایی، جهت حرکت پدال، سایز الپتیکال، طول گام، قابلیت تنظیم سطح مقاومت، داشتن کلیدهای میانبر روی دسته، نوع عملکرد، حداکثر تحمل وزن، کیفیت زین و مدل اسکی از موارد مهمی به شمار می روند که هنگام خرید الپتیکال در نظر گرفته می شوند.

در حال حاضر امکان خرید اسکی فضایی متناسب با تمرینات خانگی وجود دارد. بدین وسیله با قیمت ارزان تر و کیفیت عالی می توانید بهترین دستگاه الپتیکال را خریداری نمائید. اگر در پی خرید دستگاه اسکی فضایی می باشید، بررسی مشخصات فنی دستگاه برای شما ضرورت دارد. قیمت الپتیکال بر اساس برند و قابلیت های آن تعیین می گردد. بدین وسیله متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، قادر به خرید الپتیکال ارزان و با کیفیت همراه با گارانتی معتبر خواهید بود. جهت بررسی بیشتر و خرید آنلاین اسکی فضایی، تردمیل و دوچرخه ثابت می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت مراجعه نمائید.

 فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()