آموزش از راه دور یک موهبت است که والدین می توانند برای رشد تحصیلی فرزندان خود، از مزایای آن بهره مند گردند. امروزه بر تعداد مدارس آنلاین افزوده شده است چون بستر اینترنت پر سرعت توسعه یافته و شرایط برای استفاده از خدمات آموزش از راه دور مهیا شده است. ثبت نام در مدرسه آنلاین، به شما کمک می کند که بدون محدودیت مکانی، بتوانید در کلاس های آنلاین شرکت داشته باشید. تنها کافی است، اندکی با شیوۀ خدمات آموزش از راه دور آشنا شوید، تا بدین وسیله بتوانید به بهترین شکل ممکن از مزایای آن بهره مند گردید. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با سال ها ثبت نام دانش آموزان در مقطع متوسطه، کلیۀ خدمات آموزشی مورد نیاز برای آنان را به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه می دهند.

مزیت ارائه خدمات آموزش از راه دور

سطح خدماتی که توسط مراکز آموزش از راه دور ارائه داده می شود همچون مدارس حضوری از کیفیت بالایی برخوردار است. هیچ مشکلی در حوزۀ خدمات آموزش مجازی وجود ندارد چون همواره امکان ارتباط غیر حضوری میان والدین، دانش آموزان و معلمین وجود دارد. بدین ترتیب به سهولت می توان وضعیت تحصیلی دانش آموزان را چک نمود و در صورت لزوم با والدین در میان گذاشت.

در حال حاضر شرایط برای ثبت نام در مدرسه آنلاین، جهت دریافت خدمات مدرسه آنلاین برای والدین در مناطق مختلف فراهم می باشد. دانش آموزان مستعد و افرادی که متأسفانه به دلیل مسافت و یا کار کردن نمی توانند حضوری فیزیکی در مدرسه داشته باشند، با بهره گیری از خدمات آموزش مجازی، می توانند همچنان رشد تحصیلی خود را حفظ نموده و با کیفیت عالی ادامه دهند. اگر در پی ثبت نام فرزندان خود در دورۀ متوسطه می باشید، می توانید با دفتر مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ آموزش از راه دور در ایران می باشند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()