کاسه روشویی از اقلام و تجهیزات ساختمانی است که امروزه در تنوع بیشتری ساخته شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. خرید کاسه روشویی برای سهولت در شستشوی دست و صورت انجام می گیرد. به دلیل تنوع مدل، جنس و طرح های این محصول، در ادامۀ مقاله شما را با رایج ترین انواع کاسه روشویی آشنا می سازیم. بدین ترتیب به سهولت می توانید متناسب با فضای خالی که در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی وجود دارد، می توانید مناسب ترین کاسه روشویی را خریداری نمائید. فروشگاه علائدین از جمله مراکز فروش لوازم و تجهیزات ساختمانی در تهران فعالیت دارد و توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، موفق به فروش کاسه روشویی در طرح های مختلف گردند.

خرید کاسه روشویی ارزان و با کیفیت

کاسه روشویی سنگی، کاسه روشویی رودخانه ای، کاسه روشویی سرامیکی و چینی، کاسه روشویی چوبی و ... برخی از دسته بندی های اصلی فروش کاسه روشویی به شمار می روند که می توانید با قیمت مناسب، کیفیت مرغوب و طرح های متنوع خریداری نمائید. با انتخاب کاسه روشویی مناسب و با کیفیت می توانید سطح رفاه خود و خانواده را بهبود ببخشید. میزان مقاومت کاسه روشویی بر اساس جنس آن تعیین می گردد و بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و قیمت می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید.

کاسه روشویی سرامیکی را از خاک رس و ترکیبات مواد معدنی دیگر تولید می کنند و به میزان قابل توجهی از مقاومت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که کاسه روشویی چینی نیز از مواد اولیۀ مرغوب ساخته می شود ولی دارای مقاومت کمتری است. این نوع کاسه های روشویی دارای پوشش سیلیکاتی می باشند که به نوعی پوشش لعابی دارند. با این تفاسیر، قیمت کاسه روشویی بر اساس جنس آنها تعیین می گردد که این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند اقدام به خرید کاسه روشویی ارزان و با کیفیت  نمایند. جهت سفارش اینترنتی  خرید کابین روشویی و کاسه روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                                    موبایل :09126721926                                                                                   

                                             موبایل: 09121505053                                             

                                         تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()