تابلو کنواس با عنوان تابلو بوم دیجیتال و یا تابلو دکوراتیو در بازار شناخته می شود. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید تغییرات چشمیگر در فضای دکوراسیون بوجود آورید. علاوه بر آنکه به کارگیری طرح های هنری در محیط می تواند زیبایی منحصر به فردی در یک محیط ایجاد نمائید. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی منزل با صرف کمترین هزینه هستید، قطعاً   خرید تابلو کنواس در ابعاد متفاوت می تواند راهکار مناسبی برای ایجاد تغییرات اساسی و یا کوچک در محیط دکوراسیون منزل محسوب گردد. فروشگاه دیوار دکور جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین گسترش محصولات توانسته اند موفق به فروش تابلو کنواس در ابعاد و طرح های شیک و مدرن گردند.

سفارش آنلاین تابلو دکوراتیو کنواس

بدین ترتیب جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق کودک و حتی محیط های اداری می توانید در ابعاد متفاوت اقدام به خرید تابلو کنواس نمائید. امروزه متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می توانید تابلو دکوراتیو کنواس را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. باعث افتخار ماست، که بتوانید با قیمت مناسب و ابعاد مناسب اقدام به خرید تابلو کنواس مدرن و امروزی نمائید.

قیمت تابلو کنواس بر مبنای فاکتورهایی همچون ابعاد و طرح تعیین می گردد که می توانید متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف آن را خریداری نمائید. بدین ترتیب راحت تر می توانید با در نظر گرفتن نوع کاربری که از یک محیط دکوراسیون داخلی می شود، تابلو دکوراتیو را در طرح مناسب انتخاب نمائید. با گسترش مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، بدون دغدغه می توانید در ابعاد مناسب اقدام به خرید تابلو دکوراتیو چاپی نمائید.

با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته، امکان خرید تابلو کنواس با تصاویر شخصی برای شما فراهم می باشد چون امکان تبدیل عکس به تصاویر چاپی بر روی تابلو دکوراتیو مهیاست. در صورت تمایل به سفارش اینترنتی تابلو کنواس با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و انتخاب خود را نهایی نمائید.

 

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()