پوستر دیواری از جمله وسایلی است که در راستای طراحی دکوراسیون داخلی بر روی دیوار نصب می گردد. افراد زیادی تمایل به نقاشی نمای داخلی ساختمان ندارند و نصب محصولات دیوارپوش منجمله کاغذ دیواری و پوستر دیواری را برای زیبایی انتخاب می نمایند. بنابراین می توانید شاهد طراحی دکوراسیون در سبک های متفاوت به نوعی تلفیق آنها با یکدیگر باشید. چرا که امکان خرید پوستر دیواری  در طرح های شیک و ابعاد کوچک برای عموم افراد فراهم می باشد.

سفارش اینترنتی پوستر دیواری

بدین ترتیب می توان پوستر را تنها در قسمتی از دیوار سالن پذیرایی و یا اتاق نصب نمود و قسمت های دیگر سالن را نقاشی نمود. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از فروشندگان با سابقه در زمینۀ محصولات دیوارپوش، توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین پوستر دیواری و تابلو کنواس و محصولات موجود در فروشگاه را برای مشتریان گرامی فراهم آورند.

از مزیت های مهم فروش اینترنتی پوستر دیواری و سایر محصولات دیوارپوش، دسترسی داشتن به کلیۀ آلبوم ها و مشاهدۀ طرح های جدید آن مجموعه می باشد. ضمن آنکه محدودیت در سفارش دهی و خرید محصولات نخواهید داشت و قطعاً راحت از مراجعۀ حضوری، قادر به مقایسۀ طرح و قیمت محصولات دیوارپوش خواهید بود. در همین راستا شاهد گسترش فعالیت مراکز فروش اینترنتی پوستر دیواری هستیم.

با توجه به تعدد مدل و طرح های پوستر و تابلو کنواس، متناسب با موقعیت های متفاوت می توانید بهترین پوستر دیواری را انتخاب نمائید. به عنوان مثال جهت تزئین اتاق خردسال و کودکان می توانید اقدام به خرید پوستر دیواری کودک با طرح شخصیت های کارتونی نمائید. در صورتی که جهت طراحی اتاق های مختلف از پوستر دیواری با طرح های گل، چهره، پتینه، ساده، نقش برجسته و ... استفاده نمائید. در صورت تمایل به  خرید تابلو کنواس و پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از بررسی و مشاورۀ آنلاین با کارشناسان فروش، سفارش خود را با اطمینان نهایی نمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()