نایلون شیرینگ دارای قابلیت انعطاف پذیری است که تحت حرارت بالا تغییر شکل داده و امکان بسته بندی وکیوم مانند محصولات را فراهم می آورد. در حال حاضر امکان بسته بندی تکی و چندتایی محصولات با استفاده از پلاستیک شیرینگ میسر می باشد. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید، می توانید اقدام به خرید نایلون شیرینگ شفاف و یا رنگی نمائید. دریا پلاستیک از جمله تولید کنندگان و فروشندگان پلاستیک در بازار به شمار می روند که توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، محصولات با کیفیتی را در دسترس صاحبان مشاغل قرار دهند.

ویژگی و موارد کاربرد نایلون شیرینگ

از عمده موارد کاربرد نایلون شیرینگ می توان به صنایع مواد غذایی، صنعت داروسازی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید ظروف چینی و کاشی، قطعات و لوازم صنعتی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولات، می توان از مزایای نایلون شیرینگ برای بسته بندی استفاده نمود. از مزیت های نایلون شیرینگ می توان به مقاومت بالا، تنوع رنگبندی، قابلیت چاپ پذیری، وزن سبک، تنوع ضخامت، مقاومت در برابر رطوبت، استحکام در برابر مواد روغنی و گریس و غیره اشاره نمود.

بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند متناسب با حجم مصرفی که دارند، اقدام به خرید نایلون شیرینگ نمایند. قیمت نایلون شیرینگ بر پایۀ عوامل متعددی منجمله جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن، میزان ضخامت، رنگ و ابعاد رول تعیین می گردد. هم اکنون علاوه بر خرید رول نایلون شیرینگ، برخی از تولید کنندگان پلاستیک قادر به عرضۀ کیسه های نایلون شیرینگ در ابعاد متفاوت و یا سفارشی می باشند. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولات، به سهولت می توانید از مزایای نایلون شیرینگ بهره مند گردید. جهت تأمین پلاستیک صنعتی با دوام و مرغوب مانند خرید نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس گرفته و مشورت نمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()