لاستیک میشلن یکی از رایج ترین تایرهای موجود در بازار جهانی است چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شرکت سازنده، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ مدل های متنوعی از لاستیک میشلن گردند. این در حالی است که در داخل کشور، شاهد عرضۀ انواع لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت می باشیم. بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل خودرو، بدون دغدغه می توانید نسبت به تعویض لاستیک های آن و جایگزین نمودن لاستیک میشلن اقدام نمائید. با توجه به اینکه فروشگاه تایر ایرانیان در عرصۀ توزیع لاستیک خودرو فعالیت دارند ، توانسته اند موفق به  فروش لاستیک پیرلی ، میشلن، دانلوپ و ... گردند.

خرید لاستیک میشلن بر اساس مشخصات فنی آنها

در برخی از مواقع، میزان استحکام لاستیک بر اساس تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. بدین ترتیب شرکت های سازندۀ تایر، اکثر لاستیک ها را به صورت دو لایه و چند لایه ای تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. پیش از انتخاب و خرید لاستیک میشلن، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، یک کار لازم و ضروری است. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن فاکتورهای مهم این چنینی، شما بدون دغدغه می توانید نسبت به انتخاب مدل لاستیک پیرلی تصمیم نهایی بگیرید.

طوقه از اجزای اصلی بدنۀ لاستیک محسوب می شود که متشکل از چندین رشته فولادی است و از استحکام بالا برخوردار می باشد و قسمت خارجی آن با استفاده از لاستیک پوشانده می شود. وظیفۀ عملکرد طوقه، موقعیت دهی و هم مرکز کردن تایر و رینگ می باشد و قطعاً دارای خاصیت جذب نیروهای وارد شده از رینگ به لاستیک است. بدین ترتیب در طراحی لاستیک میشلن، از تکنولوژی و فناوری روز دنیا بهره گرفته اند. در نتیجه متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، به سهولت قادر به انتخاب و خرید لاستیک پیرلی رادیال برای خودروهای مختلف می باشید. در صورت تمایل به خرید لاستیک میشلن و تایر پیرلی به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()