با توجه به تعددی سازه های سنگ نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از جمله خدمات رایج در امور ساختمانی به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با وضعیت نمای ساختمان، مالکین بایستی توجه ویژه نسبت به استحکام سنگ نما و آجر نما داشته باشند چون سقوط قطعات سنگ نما می تواند عواقب ناخوشایندی در پی داشته باشد. بنابراین به محض رویت فرسایش و سُست شدن مصالح نمای ساختمان، نسبت به مرمت سازی و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  با تجهیزات ایمنی اقدام نمائید.

مهمترین نکات در انجام پیچ و رولپلاک نما

گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که توانسته شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات ساختمانی مرتبط به نما فراهم آورد. در همین راستا، خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، نقاشی نما، آب بندی نما و ... را به مشتریان ارائه می دهند. این مجموعه متشکل از تیم کاری مجرب است که توانایی و تسلط کامل نسبت به کارهای ساختمان بر روی نما دارند. رعایت یک سری نکات مهم در امور ساختمانی نما مانند نصب توری مرغی وجود دارد که یک تکنسین و مجری حرفه ای از آنها آگاه می باشد.

استفاده از سیمان زیاد، چسب موقت، سیمان خشک، ماسه شسته، پیچ ضد زنگ و انتخاب محل مناسب برای نصب پیچ از جمله مواردی هستند که جهت ترمیم و اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در نظر گرفته می شوند. لازم به ذکر است که نحوۀ کار بر روی ماندگاری و استحکام سنگ نما تأثیر می گذارد و به نوعی اجرای به موقع این کار، می تواند از ریزش مصالح ساختمانی نما جلوگیری نماید.

عواملی همچون زمین لرزه، طوفان های شدید و تداوم آنها، اجرای غیر اصولی برای نصب مصالح نما و تغییر دمای ناگهانی و نفوذ رطوبت به قسمت پشت سنگ نما بر روی سست شدن سنگ تأثیر می گذارد. با این تفاسیر می توانید جهت دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و  خدمات نصب توری مرغی  با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()