شستشوی نمای ساختمان ضرورت بسیاری برای حفظ زیبایی ظاهری آن دارد. در واقع اولین موردی که نظر و توجه یک فرد را پیش از ورود به ساختمان جلب می کند، نمای آن می باشد. در نتیجه رسیدگی به نظافت نمای ساختمان، علاوه بر اینکه به زیباسازی شهر کمک می کند، بلکه تأثیر مستقیم بر روی جلب نظر عابرین پیاده خواهد داشت. متناسب با جنس مصالح به کار رفته در نما، به روش های مختلفی اجرای شستشوی نمای ساختمان صورت می پذیرد. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با سابقۀ فعالیتی که در حوزۀ کارهای ساختمانی دارند، قادر به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان  با طناب، داربست و غیره می باشند.

شستشوی نمای ساختمان برای افزایش عمر ساختمان

از دیگر نکات مثبت نماشویی ، تعمیرات قسمت های معیوب نما می باشد. به همین دلیل اکثر افراد رسیدگی و توجه به مسئله نظافت نمای ساختمان یک کار مهم می پندارند. بنایی که نمای آن با آلودگی های زیادی پوشیده شده باشد، قطعاً عیوب آن دیده نمی شود و نمی توان به موقع آنها را مرتفع نمود و در نتیجه به صورت یکباره، شاهد تخریب آن خواهیم بود.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با متریال متفاوت انجام می گیرد چون بستگی به نوع مصالح به کار رفته در نما دارد. به عنوان مثال جهت نظافت و نماشویی کامپوزیت و شیشه، استفاده از تی، دستمال مرطوب و مواد شوینده معمولی بهترین روش است. این در حالی است که جهت شستشوی نمای سنگ و آجر می توان از دستگاه واتر جت استفاده نمود چون برخی از جرم های ایجاد شده بر روی سطوح، نیاز به فشار و نیروی زیادی دارد تا آلودگی ها را بتوان از روی سطوح مرتفع نمود.

بنابراین هزینۀ نماشویی بر اساس متریال، روش و مساحت نما تعیین می گردد. بدین ترتیب پیش از هر اقدامی، می توانید از طریق گروه ساختمانی نماروز نسبت به قیمت نماشویی ساختمان مورد نظر مطلع گردید.

 

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()