نصب توری مرغی در راستای ایجاد فضای محصور صورت می پذیرد. همانطور که می دانید، انجام یک سری از فعالیت ها نیاز به فضای بسته و نورگیر است. بدین ترتیب متناسب با فعالیتی که دارید، می توانید از مزایای تور مرغی یا فنس در ابعاد متفاوت بهره مند گردید. استفاده از امکانات این چنینی به افراد کمک می کند که بتوانند فعالیت های مورد علاقۀ خود را در محیط های باز ، بدون دغدغه انجام دهند. گروه کار در ارتفاع نماروز دارای کادر فنی مجرب است ، که توانایی فعالیت های ساختمانی در نما را همچون نصب توری مرغی برای پاسیو دارند . در صورت نیاز به دریافت  خدمات نصب توری مرغی و نماشویی، می توانید از تجربیات و تخصص این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

مزیت نصب توری مرغی فلزی

نکتۀ مهم و اساسی که در خصوص دریافت خدمات نصب توری مرغی وجود دارد، این است که متناسب با محیط های مختلف می توان از توری با جنس متفاوت استفاده نمود. به عنوان مثال نصب توری مرغی فلزی، گزینۀ مناسبی برای محیط های باز همچون حیاط، پاسیو، روف گاردن و ... می باشد. البته جنس توری مرغی فلزی بایستی قابلیت ضد زنگ زدگی داشته باشد. بدین وسیله از دوام و مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود.

بدیهی است اهمیت ارائه خدمات نصب توری مرغی، در راستای ایجاد فضایی مناسب برای نگهداری از گیاهان و پرندگان، به دور از آزار و اذیت دیگر موجودات می باشد. به عنوان مثال خیلی از افراد طرفدار پرورش گل و گیاهان متفاوتی در فضای بالکن ساختمان هستند و به دلیل ورود گنجشک و دیگر پرندگان نمی توانند فعالیت مورد علاقۀ خود را انجام دهند. بنابراین توصیه ما بر این است که با نصب توری مرغی، می توانید فضای مورد نیاز خود را مهیا سازید. قیمت نصب توری مرغی به عواملی همچون جنس توری و مساحت محل نصب توری بستگی دارد. گروه ساختمانی نماروز پیش از هر اقدامی، ابتدا محیط را بررسی نموده و پس از توافق نسبت به هزینۀ نصب توری مرغی و خدمات نماشویی ، کار مورد نظر انجام می پذیرد.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()