میز تحریر کودک یکی از وسایل مناسب در امور مطالعه به شمار می رود. در گذشته کودکان برای نوشتن تکالیف خود، بر روی زمین می نشستند و این مسئله سلامت آنان تحت تأثیر قرار می داد. ولی امروزه والدین برای راحتی فرزندان خود، اقدام به خرید میز تحریر کودک و صندلی راک می نمایند. چرا که کودکان راحت تر می توانند به مطالعه و نوشتن تکالیف خود بپردازند. پیش از هر اقدامی، رعایت یک سری نکات به شما کمک می کند که بتوانید وسیلۀ مناسبی را برای فرزندتان خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات خود، میز تحریر کودک با طرح های پسرانه و دخترانه عرضه می کنند.

خرید میز تحریر کودک چوبی

بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ فرزندتان و فضای خالی که فرزندتان در اتاق دارد، می توانید میز تحریر مناسبی را تهیه نمائید. با انتخاب میز تحریر کودک، فرزندتان راحت تر می تواند به فعالیت و تکلیف مدرسه بپردازد. یک میز تحریر کودک استاندارد دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامۀ پست بیشتر بدان اشاره می نمائیم. قرار گرفتن کف پاهای کودکان بر روی زمین و به نحوی نباید بیش از اندازه درجه زانوهای کودک تغییر داشته باشد. ضمن آنکه سطح میز تحریر کودک بایستی 20 سانتی متر بالاتر از بخش نشیمنگاه صندلی در نظر گرفته شود. اختصاص دادن این فاصله به کودک کمک می کند که بتواند حالت طبیعی بدن خود را هنگام نشستن حفظ نماید.

به طور کلی متناسب با روحیۀ فرزندتان می توانید اقدام به خرید میز تحریر کودک نمائید. در حال حاضر شاهد فروش میز تحریر در طرح، ابعاد و رنگبندی متفاوت می باشیم که می توانید متناسب با جنسیت فرزندانتان با قیمت ارزان و ویژگی های استاندارد خریداری نمائید. جهت بررسی بیشتر چنین محصولاتی صندلی راک و میز تحریر راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و سپس با آسودگی خاطر، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید صندلی راک و میز تحریر کودک مناسب نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()