آموزش مجازی بیشتر در سیستم آموزش عالی همچون دانشگاه ها و مؤسسات تحقیق و پژوهش صورت می پذیرفت ولی امروزه با توسعۀ بستر اینترنت، مدارس در مقاطع پایین نیز شرایط مناسبی را برای آموزش مجازی فراهم نموده اند. قطعاً علی رغم آموزش های حضوری، ارائه خدمات آموزش مجازی و غیر حضوری می تواند بیش از پیش به توسعۀ آموزش کمک کند. امروزه شاهد استقبال از  خدمات آموزش مجازی در مقاطع تحصیلی متوسط هستیم چون برخی از دانش آموزان به دلایل مختلف همچون دور بودن مسافت مدارس، هزینه و شرایط نامساعد ناچار به ترک تحصیل می شدند. در همین راستا، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با استفاده از نیروی کار مجرب همچون اساتید و تجهیزات فیلمبرداری مناسب، شرایط را برای ارائه خدمات آموزش مجازی مهیا نموده اند.

پیشرفت تحصیلی با سیستم آموزش مجازی

امروزه در جوامع پیشرفته، جهت بهره مندی از بروزترین خدمات آموزشی، مراکز آموزشی را به تجهیزات اینترنت پرسرعت تجهیز می نمایند. بدین ترتیب شرایط بسیار مناسبی

را برای آموزش مجازی فراهم نموده اند. قطعاً ارائه چنین خدماتی، به والدین کمک می کند که بتوانند شرایط مناسب تری را برای فرزندان خود فراهم آورند. بدون شک، ارائه خدمات آموزش مجازی به دانش آموزان مستعد کمک می کند که بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری، ارتقاء نمایند.

به طور کلی آموزش غیر حضوری دارای مزیت است چون باعث گردیده تا دانش آموزان بتوانند راحت تر به تحصیل خود ادامه دهند. شهریۀ آموزش مجازی بر اساس مقطع تحصیلی تعیین می گردد. بدین وسیله جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ ثبت نام در مدارس آنلاین می توانید با دفتر مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها ارتباط برقرار نمائید. بدیهی است، متناسب با مقطع تحصیلی فرزندتان می توانید خدمات آموزش غیر حضوری و دوره آموزش از راه دور را دریافت نمائید. امروزه به وضوح می توان نتایج رویکرد آموزش مجازی را در دوره های مختلف سیستم آموزشی مشاهده نمود.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()