قطعات لودر کوماتسو بر اساس مدل می تواند تفاوت داشته باشد. طراحی لودر به نحوی است که از مزایای آن برای انجام عملیات های سنگین همچون حفاری زمین، ایجاد خاکریز، بلند کردن اجسام سنگین، جا به جای نخاله و مصالح ساختمانی، جا به جایی کُنده های درخت، پُر کردن خندق ها و ... بهره گرفته می شود. بنابراین شرکت کوماتسو تلاش نموده لودر را در مدل و ظرفیت های متفاوت تولید و در دسترس مجریان عملیات های سنگین ساخت و ساز، کشاورزی، عمرانی و ... قرار دهند. قطعاً فروش قطعات لودر کوماتسو  به منظور جایگزین نمودن لوازم یدکی جدید به جای قطعات آسیب دیدۀ لودر صورت می پذیرد.

سفارش لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو

در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید با کادر فروش سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که به عنوان یکی از مراکز معتبر، همواره در پی تأمین و فروش قطعات لودر کوماتسو اورجینال در ایران می باشند.

عرضۀ قطعات لودر کوماتسو در دسته بندی لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو و قطعات بکهو لودر کوماتسو انجام می پذیرد. این در حالی است که بر اساس ظرفیت، لودر در سایزهای کوچک یا مینی لودر، متوسط و بزرگ ساخته می شوند. بنابراین اگر به دنبال خرید قطعات لودر کوماتسو در تهران هستید، بایستی اشارۀ مستقیم به مدل لودر و مشخصات فنی قطعۀ مورد نظر داشته باشید.

همچنین پیش از خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو بایستی نسبت به اعتبار آن مجموعه و تضمین کیفیت و گارانتی قطعات اطمینان حاصل نمائید چون از قیمت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر آنکه استفاده از قطعات فیک و بی کیفیت در داخل ماشین های سنگین، می تواند بیش از پیش به آنها خسارت وارد کند. در واقع قطعات لودر کوماتسو اورجینال از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مواد اولیۀ مرغوب ساخته می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای سفارش خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید با دفتر فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()